- ارسال کننده: یوردوم تاریخ: ۹۲/۰۵/۳۱

هرگونه بهانه تراشی بر فرمانداری شدن ترکمانچای جفا برحق مردم شهرستان میانه است

قابل توجه آن عزیزانی که با بهانه تراشی و ابراز نارضایتی در میان مردم شهر میانه از فرمانداری شدن ترکمانچای می توانند بیشترین آراء شهر میانه را جمع کنند، زهی خیال باطل است چرا که دیگر مردم حومه به خصوص شهر میانه می دانند هرگونه بهانه تراشی و ناراضایتی در فرمانداری شدن ترکمانچای و پیشرفت حومه باعث خالی شدن جمعیت حومه خواهد بود که آثار منفی آن را می توان از بازاریان شهر میانه پرس و جو کرد.

خیال نکنیم که با بهانه تراشی و ابراز نارضایتی از فرمانداری شدن ترکمانچای و پیشرفت حومه می توانیم آراء شهرمیانه را جمع کنیم مردم آگاه هست و همه چیز را می دانند و آن عزیزی که علنا در جمع مردم میانه بیان می کند من مخالف شهرستان شدن شهرهای کوچک همچون ترکمانچای هستم اگه جنابعالی ناراضی باشی و عزیزانی را که در جاده میانه و ترکمانچای از دست می دهیم جوابگوی آن چه کسی است؟ این دنیا هیچ، در آن دنیا جوابتان چی خواهد بود؟ مگر همه چیز تنها رای برای سکانداری است نه نه...

 شهر های بناب و ملکان و عجب شیر در این چند سال اخیر از مراغه جدا شدند مگر مراغه ضرر کرد. پس رها کردن پرونده فرمانداری ترکمانچای که تنها ابلاغیه ی آن مانده و اگر در وقتش به دنبالش می رفتیم الان همه چیز حل بود تنها به ضرر مردم ترکمانچای نخواهد بود بلکه شهر میانه هم ضرر خواهد کرد.

از یادمان نرود که وکیل این مردم شما نمایندگان محترم هستید هرچند کم یا زیاد برای شما رای داده اند اما با حضور پرشور و گسترده در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری مثل همیشه و در همه جا لبیک گفته اند و خواهند گفت.

پس بهانه تراشی تنها به ضرر مردم ترکمانچای نخواهد بود بلکه به ضرر کل شهرستان و بخصوص شهر میانه خواهد بود چرا که اگه برای برکه ای چشمه ای یا روخانه ای سرازیر نگردد آن برکه خشک یا تبدیل به مرداب خواهد شد.

شما مخالف باشید... شهرهایی همچون هوراند و خداآفرین و سیمران و چاراویماق و... شهرستان شوند در حالی که حتی از نظر جمعیت کمتر از روستاهای صومعه علیا و آچاچی هستند و حتی به جرات می توان گفت بافت شهری روستاهای صومعه علیا و آچاچی خیلی پیشرفته تر از این شهر های مذکور می باشد.

از انقلاب ما بیش از 30 سال می گذرد امیدواریم همچنان پایبند آرمان های آنقلابمان و امام راحل(ره) و پیرو خط رهبری و ولایت فقیه در عمل باشیم، تنها در حرف نباشد. در حالی در عمل مخالف فرمایش امام راحل(ره) و رهبر عزیمان که همیشه حامی محرومان و مستضعفان بودند و هستند. چرا که امام(ره) فرمودند : تار موی مستضعفان و محرومان را به کاخ نشینان نمی دهد؛ پس نمی توان به خاطر جمع آوری آراء، با حق کشی حق مردم محروم حتی به قول شما هرچند جمعیت شان هم کم باشد به صندلی وکالت این مردم محروم تکیه کرد.... پس بیایید در عمل، عامل آرمان های انقلابمان و امام راحل(ره) و ولایت فقیه باشیم. ان شاءالله

1
2
1 2