- ارسال کننده: کلنا عباسک یا زینب تاریخ: ۹۲/۰۵/۲۳

بررسی محل های احداث پارکینگ های طبقاتی در میانه

دعوت شهردار از مدیر عامل شرکت دیبا ابنیه بارثاوا بهاران جهت بررسی و احداث پارکینگ های طبقاتی در میانه، انجام یافت.

IMG_0023به گزارش قافلان به نقل از روابط عمومی شهرداری؛ به دعوت رسمی شهردار میانه در 9 مردادماه، از مهندس فارسیان  مدیر عامل شرکت دیبا ابنیه بارثاوا بهاران، شرکت فعال در زمینه ایجاد اتوپارگینگ طبقاتی- جهت بازدید و بررسی قسمتهای مختلف شهر به منظور ایجاد و احداث پارکینگ طبقاتی در شهر میانه، ایشان پس از حضور در دفتر شهردار و صحبت های اولیه به اتفاق شهردار و کارشناسان واحد سرمایه گذاری و حراست از محل های پیشنهادی ایجاد پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر بازدید بعمل آوردند.

از جمله زمین های پیشنهادی شهرداری، ترجیحاً میدان حاج تقی سابق واقع در خیابان بانک ملی و زمین روبروی اداره آموزش و پرورش برای ایجاد اتوپارکینگ طبقاتی بسیار مناسب تشخیص داده شد و مقرر گردید نقشه و طرح اولیه زمین از طرف شهرداری به آن شرکت تسلیم و شرکت متعهد شد که در اسرع وقت نسبت به تنظیم و نوع اجرا و تیپ کارهای مقدماتی در این زمینه برای اتخاذ تصمیم نهایی به شهرداری ارسال نماید.

یادآوری می شود که شهر میانه علاوه بر پیشرفتهای فیزیکی و ایجاد ساختمانهای چندین طبقه و بهینه سازی خیابانها و محلات با مشکل جدی پارک وسائط نقلیه در خیابانهای اصلی شهر دست به گریبان است که ان شاا.. با تدابیر شهردار و کارشناسان این امر با ایجاد اتوپارکینگ کاملاً پیشرفته بتوانیم مشکل فوق الذکر را به نحو احسن حل نمائیم.

 

اهداف طرح:

 

۱- استفاده بهینه و مفید از فضای محدود

 

۲- عدم دسترسی افراد سودجو و افزایش امنیت خودرو

 

۳- نصب سریع و آسان حداقل یک ماه

 

۴- کاهش شدید هزینه ها و اعتبارات

 

۵- کاهش آلودگی های زیست محیطی

 

۶- زیباسازی محیط شهری و فضاهای دیداری

 

۷- ایمنی بالا در برابر حوادث غیرمترقبه

 

۸- استفاده از پوشش پارکینگ برای تبلیغات و زیباسازی

 

۹- خدمات تعمیر ، نگهداری مطمئن و گسترده پس از نصب

 

۱۰- تسریع در جابجایی سفرهای درون شهری

 

 

 

همانطور که مشهود است کمبود فضای پارکینگ بزرگترین دغدغه مسئولین و شهرسازان می باشد و این امر به آسانی و کمترین هزینه با بهره برداری از نسل جدید پارکینگ های مکانیزه در کمترین فضاهای شهری میسر خواهد بود و نگرانی تأمین فضای پارک خودرو در هسته مرکزی شهرها و بافتهای فشرده شهری نخواهیم بود.

 

1
1