- ارسال کننده: مهدی چهره تاریخ: ۹۲/۰۵/۲۲

جوانان بیکار شهرستان میانه، از تو حرکت از خدا برکت

باسلام و تشکر از اساتید و سروران ارجمندم تقاضا دارم نقد و نظر ارزشمندتان را جهت آگاهی بیشتر به جوانان و همشهریان عزیز مرقوم فرمایند تا از فضل وجودشان بهره ای عایدمان گردد. دوستان لطف کنند مطلب را لایک کنند باسپاس فراوان.

همانطور که میدانیم معضل بیکاری و عدم اشتغال جوانان بر هیچ کسی پوشیده نیست اما پرواضح است که با سعی و تلاش جوانان و بستر سازی لازم، خصوصاً در شهرستان میانه ما که واقعا دارای پتانسیل ذاتی نیز می باشد؛ میتوان بر آن معضل بیکاری و اشتغال فائق آمد.

و تحقق این امر، مستلزم حرکت توأمان جوانان و مسئولین ارشد شهرستان است چرا گه این دو لازم و ملزوم و مکمل یکدیگر میباشند اما نقش بستر سازی و مهیا نمودن شرایط و امکانات لازم توسط مسئولان امر، مقدم و مهمتر از سعی و تلاش و حرکت جوانان میباشد همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب یعنی آن ولی فقیه زمان که معصوم وار مشکلات جامع و بالاخص جوانان را رصد نموده و راهکارهای عملی و قابل تحقق نیز ارائه می دهد؛ با مزین نمودن سال جاری به حماسه سیاسی و اقتصادی این امر را تأکیداً تائید و به مسئولین امر اعلان نموده اند تا مسئولان با اقدامات عملی فرامین معظم اله را در عرصه اقتصادی شروع نموده و با استقبال و حرکت خوب جوانان مواجه شده و ضمن اشتغال زائی جوانان، باعث در آمد و اشتغال دیگران نیز فراهم گردد.

فلذا لازم و ضروری است که مسئولین امر ، مقدمات سهل واگذاری و اعطاء امکانات و تسهیلات را فراهم نموده و جوانان نیز با رغبت و علاقه بیشت سعی و تلاش نموده و ضمن رفع هر گونه بهانه های واهی و نجات و رهایی جوانان از پناه بردن به اینترنت و سایتهای مختلف و متاسفانه منحرف کننده هدف دار موجبات اشتغال زائی آنان را در تحقق از تو حرکت از خدا برکت فراهم نمود انشالا.

1
2
3
4
5
6
1 2 3 4 5 6