- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۰۵/۲۲

مهندس حسینی:تجربه و سن وزرای کابینه یازدهم به هیچ عنوان نقطه ضعف نیست

ایرنا: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه وزرای پیشنهادی رییس جمهوری به موفقیت دولت در عرصه های سیاسی و اقتصادی کمک می کند.

سیدبهلول حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه تجربه و سن وزرای کابینه یازدهم به هیچ عنوان نقطه ضعف دولت جدید نیست، افزود: این خصوصیت شاید بتواند یکی از نقاط قوت دولت باشد که آینده در این رابطه بهتر قضاوت خواهد کرد.

وی استفاده از افراد با تجربه در دولت را یکی از اقدامات مثبت رییس جمهوری بیان کرد و گفت: در صورتی که این افراد بتوانند از نقاط قوت گذشته استفاده و سعی کنند نقطه ضعف های گذشته را ترمیم و در آنها تجدید نظر کنند اداره امور کشور بهتر و مطلوب تر خواهد بود.

حسینی ادامه داد: مجموعه وزرای پیشنهادی افرادی متخصص، مومن و کارآمد هستند که به نظرم می توانند رای اعتماد نمایندگان را جلب نمایند.

وی در عین حال اظهار کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده حداکثر دو نفر از وزرار پیشنهادی نخواهند توانست رای اعتماد مجلس را کسب کنند.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه ترکیب وزرای دولت یازدهم خوب، مفید و توانمندتر از دولت های قبلی است، یادآوری کرد: اگر این مجموعه در ادامه فعالیت های خود دچار لغزش و یا مسایل حاشیه ای نشود، در ابعاد مختلف کارنامه ای درخشان از خود به جای خواهد گذاشت.

حسینی انتخاب وزرا از سوی رییس جمهوری را حساب شده و دقیق خواند.

1
1