- ارسال کننده: کلنا عباسک یا زینب تاریخ: ۹۲/۰۵/۲۲

نماینده مردم میانه : احتمال رای آوردن میلی منفرد و نجفی بسیار کم است

سید بهلول جسینی گفت: وزرای پیشنهادی مرتبط با مسائل فتنه 88 و سران فتنه باید جوابگوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشند ، احتمال کسب رای اعتماد این افراد از نمایندگان مجلس کم میباشد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،نماینده مردم میانه در گفتگویی با اشاره به ترکیب کابینه ی پیشنهادی دولت آقای روحانی به مجلس شورای اسلامی، کابینه را قوی تر و کارآمد تر از کابینه دولت آقای احمدی نژاد دانست و افزود: اکثر وزرای پیشنهادی دولت تخصص لازم در پست های پیشنهادی را دارند و در زمان دولت های پیشین هر یک در این پست سکان دار کشور بوده اند .

سید بهلول حسینی ضمن تاکید بر انقلابی بودن نفرات معرفی شده به سابقه ی آشنایی و دوستی خود با برخی از وزرای پشنهادی اشاره کرد و آنها را انسان هایی شریف و پایبند به ارزشهای نظام و انقلاب دانست.

وی با اشاره به سابقه سیاسی برخی از وزرای پیشنهادی از جمله وزیر پیشنهادی وزارت علوم  و وزیر پیشنهادی آموزش پرورش و چند تن دیگر از اعضای کابینه  پیشنهادی  و مرتبط بودن آنها  با مسائل فتنه 88 و ارتباط با سران فتنه ، این موارد را باعث سلب رای اعتماد نمایندگان به آنها عنوان کرده و این افراد را ملزم به پاسگویی به نمایندگان مجلس در خصوص سابقه سیاسی خود دانسته و احتمال کسب رای اعتماد این اشخاص را از سوی نمایندگان  را بسیار کم عنوان کرد .

نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که احتمال کسب حداکثری رای اعتماد نمایندگان به سایر وزرای پیشنهادی بالاست،گفت: افراد معرفی شده حائض شرایط لازم بوده و از نیروهای انقلابی و کارآمد در سطح کشور می باشند لذا با توجه به شناخت کافی بر روی برخی از اعضای کابینه پیشنهادی آقای روحانی ، پیشرفت روز افزون کشور در انتظار است.

منبع:آناج

1
1