- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۵/۲۱

جمع صمیمی خبرنگاران فعال با مسئولان شهرستان

به مناسبت سالگرد شهادت شهید صارمی ، روز خبرنگار ، جمع کثیری از خبرنگاران فعال جراید محلی و مدیران سایت شهرستان و وب سایت نویسان این شهر به دعوت فرمانداری در سالن اجتماعات فرمانداری گرد هم جمع شده بودند که این روز را با حضور مسئولان شهر گرامی بدارند.در این جمع صمیمی که آقایان فرماندار ، شهردار ، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مسئولین فرهنگ دوست شهر حضور داشتند ، موارد و گفت و گوهایی با موضوع مشکلات این قشر تأثیرگذار مطرح و راهکارهای همکاری بیشتر و استقبال از نوشته ها و خبرهای این عزیزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به نوبت خبرنگاران و مسئولین سایت نقطه نظرات ، درخواستها و مشکلات این قشر زحمت کش را بیان فرمودند که قریب به اتفاق آنها نیاز شهر و مسئولین شهر را به توجه و ارزش گذاری و استقبال از توانایی های این عزیزان را مسئلت داشتند.

آقای فرماندار ضمن یادداشت موارد درخواستی آنها ، توضیحات و سفارش های لازم را به ادارات ابلاغ و این قشر عزیز را افرادی فعال ، پویا و تأثیرگذار در جامعه دانستند.

در این جلسه مسئول روابط عمومی فرمانداری میانه با بیان اینکه کار خبرنگاران یادکردن از مردم و مسئولین است اما کسی از این قشر زحمتکش و دلسوز جامعه  یاد نمی کند از حضور به موقع و اطلاع رسانی صحیح خبرنگاران و تاثیرگذاری آنان بر جامعه تقدیر کرد.
محمودزرین اظهار کرد: خبرنگاران به صورت شبانه روزی با چشیدن سرد و گرم روزگار و ناملایمات آن بدون چشم داشتی با کمترین امکانات در راستای اعتلای جامعه گام برداشته و سبب به ثمر نشستن بسیاری از اهداف نظام و جامعه گردیده اند.
وی خواستار حمایت از خبرنگاران از سوی ارگانها و نهادهای شهرستان برای کاهش دغدغه های آنها گردید.

در پایان این نشست صمیمی هدایایی از طرف فرمانداری ، شهرداری ، ارشاد اسلامی ، نیروی انتظامی به این عزیزان از سوی مسئولین حاضر تقدیم و در آخر به رسم یادگاری عکس دسته جمعی نیز انداخته شد.

ما هم ضمن تبریک روز خبرنگار ، آرزوی موفقیت و بهروزی برای این قشر محترم و نیک گفتار آرزومندیم.

 

خبرنگار

خبرنگار

خبرنگار

خبرنگار

خبرنگار

خبرنگار

 

1
2
1 2