- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۲/۰۵/۱۸

خداحافظ دوستان انگلیسی هر ایرانی را در هر کجای دنیا دیدید.به او احترام بگذارید

چند سالی است با دوستان بصورت افتخاری در یک گروه کوچک تلاش می کنیم.تا با پذیرایی و مهمان نوازی از سایکل توریستها بمدیریت آقای سید مسعود طباطبایی پدر سایکل توریست افتخاری ایران،در یک تلاش یک طرفه خاطره خوبی را هدیه نماییم.تا نام ایران و مردمش در یادها بیشتر یاد شود .بیشتر هزینه های اینکار را شخصا دوستان در هر شهری بعهده دارند.گاها اتفاق می افتد.مهمانان توریست دوچرخه سوار از این کار تعجب می کنند.دوست دارند.برای تعادل این حرکت آنها هم مبلغی پول هدیه دهند.اما شعار این دوستان در دریافت پول و هزینه نیست.یک تقاضای ویژه دارند.هر ایرانی را در هر کجای دنیا دیدید.به او احترام بگذارید.و از هر افتاده ای حمایت کنید و دستش را بگیرید.این خدمات انساندوستانه است و در قبال آن چیزی نمی خواهیم.

در شهر مرند،بیشترین زحمت را دوست خوبمان آقای اکبر نقدی بعهده دارند.او تا حالا بیش از صدنفر را در این راه یاری کرده است.وبیشتر بر منابع مالی و اندوخته های خود تکیه کرده است.

در شهر میانه افتخار این کار را من به عهده دارم.اما خیلی دوستان در میانه هم به من کمک می کنند.در این چند سال بیشترین کمک را خانواده آقای ارسلان پاشایی به من کرده اند.تا هزینه این مهربانی زیاد بر دوشم سنگینی نکند.در این بین آقای فرهاد پاشایی فرزند بزرگوار این خانواده همیشه در کنارم بوده است.او به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.شاید بعداز این بطور کلی این خانواده عهدار این لطف خدایی باشند.

در شهر زنجان هم صخره نورد و ورزشکار زنجانی جناب آقای فرشاد اسماعیل زاده در این راه دست راست آقای سید مسعود طباطبایی هستند.بیشتر توریستهای دوچرخه سوار از میزبانی این بزرگوار تعریف کرده اند.تا نام آورترین میزبان در بین توریستهای دوچرخه سوار یاد شود.

در کرج هم آقای کاموا کلهر این زحمت را بر عهده دارند.او یکی از سایکل توریستهای نام آور ایران است.ارتباط او با توریستها در نوع خود هم جالب است.او در این چند سال تلاش می کند.بیشتر زبان انگلیسی را فرا بگیرد.اما بدلیل بعضی از مشکلات از نظر مالی عذاب می کشد.اما باز از کیسه خود هزینه می کند.

سید مسعود طباطبایی بزرگمرد و جانباز و افتخار ایران و پدر سایکل توریست ایران در کرج و تهران ، حل مشکلات ویزا و... مهمانان توریست را بر عهده دارد.او جذبه ها و توانایی مدیریت این گروه را دارد.زحمت میزبانی توریستها را در شهر های دیگران ایران هم بر دوش او سنگینی می کند.دراین چند سال با مرور خاطرات سایکل توریستها،به نکته های قابل توجهی بر می خوریم.در توصیف این حرکتها،به هموطنان خود توصیه می کنند.ایران کشور مهربانی ها برای سایکل توریستهااست.حتما لذت سفر به ایران را با دوچرخه امتحان کنید.تا این توصیه را شخصا تجربه کنید.

و خیلی از دوستان دیگر که در انجمن حمایت از توریستهادر سایت گروه ذکر شده است.

خداحافظ

جا افتادن نماد کره جغرافیای میانه در بین سایکل توریستهای جهان،داشتن یک عکس از این محل در نوع خود یک افتخار است

خداحافظ

جان و عمران ، یک عکس از کره جغرافیایی نماد سایکل توریستهای جهان

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

خداحافظ

1
2
3
4
1 2 3 4