- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۲/۰۵/۱۸

سه قله در سه کشور زیر پای کوهنوردان میانه

کوهنوردان صعود کننده به قلل مرتفع آرگاتس در کشور ارمنستان، کازبگ در کشور گرجستان و آرارات در کشور ترکیه که در قالب یک تیم و با هزینه شخصی به این سه کشور سفر کرده بودند، قبل از ظهر امروز(جمعه) همزمان با عید فطر در میان استقبال گرم همنوردان و خانواده های خود وارد شهر شدند.

به گزارش خبرنگار قافلان، مظفر اجلی، غلامرضا صالحی و جلال ملکی سه کوهنوردی میانه ای که در یک برنامه ی ده روزه سه قله ی آرگاتس در کشور ارمنستان، کازبگ در کشور گرجستان و آرارات در کشور ترکیه را صعود کرده اند، به زادگاه خود برگشتند.

مظفر اجلی قهرمان اسبق وزنه برداری جهان که یکی از صعود کنندگان بود در گفتگو با خبرنگار قافلان، هدف از این سفر را انگیزه ی شخصی و علاقه به کوه و شناخت زیبایی های طبیعت جهان عنوان کرد و گفت: پارسال به تنهایی کازبگ را صعود کرده بودم ولی امسال دونفر از دوستان با انگیزه ام با من همراه شدند و این صعود زیبا را انجام دادیم.

این کوهنوردان ضمن تشکر از کسانی که به استقبال آنها آمده بودند، ابراز امیدواری کردند که با حمایت مسئولین و صاحبان صنایع و مشاغل که می توانند به عنوان اسپانسر در این صعودها مشارکت کنند، راه را برای صعودهای بعدی جوانان باز کنند و موجب اعتلای کوهنوردی شهرمان شوند.  

 زحمت عکس های این استقبال را دوست عزیزم آقای رضا امامی کشیدند

 کوهنورد

کوهنورد

کوهنورد

1
1