- ارسال کننده: محسن یگانه تاریخ: ۸۹/۱۰/۰۸

مدیران کم کار میانالی2

مختاری (بخش اخبار میانه)، توضیح ضروری :

فقط مطالب مهم در مورد سایت در قسمت اخبار میانه قرار می گیرد. عضو محترم میانالی با نام  کاربری محسن یگانه با ارسال دو مطلب پر نظر در روزهای اخیر کاری کردند که انتقادشان  در مورد مدیران بخشها به یک  مطلب مهم سایت تبدیل بشود، و امروز مجبورم این مطلب را در بخش اخبار ببینم. ایشان در مطلب قبلی شان که حذف کرده اند مواردی را مطرح کرده بودند که وقتی درخواست کردم توضیح بدهند بجای توضیح، مطلب را حذف کردند. مانند اینکه از طرف مخابرات درصدی بر حسب میزان بازدید سایت(پورسانت)به مدیران سایتها از جمله میانالی پرداخت می شود!!! و موارد دیگر که از دسترس خارج شده. بخشی از انتقاد ایشان وارد هست و بخشی اصلاً وارد نیست. که مدیران بخشها از جمله خودم در فرصت مناسب در مورد آنها خواهم نوشت. فقط خواهشمندم انتقاداتتان واضح و مشخص باشد و به این بهانه که نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم تلاشهای همه ی مدیران را زیر سوال نبرید. مطمئناً قبل از مطالعه مقررات ارسال مطلب که مدیران بخشها سعی می کنند طبق آن عمل کنند اظهار نظر نمی فرمائید:

قوانین تائید مطالب در میانالی
http://paiamnice2000.miyanali.com/480 

==========================

 

با سلام خدمت همه ي دوستان، مديران، اعضا و ميهمانان!

اين جانب چند روز پيش مطلبي با عنوان *مديران کم کار ميانالي* گذاشته بودم که بعد از گذشت چند دقيقه شاهد نظر هاي بسياري شدم که در بين اين نظر ها افرادي بودند که از من گله ميکردند و اين کار من رو يک نوع گستاخي و بي احترامي به مديران تلقي ميکردند و اما افرادي هم بودند که به عمق حرفهاي بنده پي برده بودند و هدف من رو از گذاشتن چنين مطلبي درک کرده بودند .

اما من بخاطر اينکه احساس کردم مديران از مطلب من دل خوشي پيدا نکرده اند مجبور به حذف اون مطلب شدم اما به طرز عجيبي با حذف اين مطلب شاهد پيامهايي از طرف دوستان شدم که به اين کار من اعتراض کرده بودند و ميگفتند که چرا حذف کردم و از من خواستن که يه بار ديگه اين مطلب رو بزارم و همه  ي اعضا بيان و بدون ترس حرف دلهاشونو بزنن و هرکسي که از مديران گله مندي اي يا شکايتي داره بياد و مطرح کنه!!!


و اما موضوع اصلي چنين واکنشي چي بود؟

بنده گفته بودم که بعضي از مديران کم کاري ميکنند و هنوز هم سر حرفم هستم! بله بعضي از مديران کم کاري ميکنند و این باعث خورد شدن اعصاب اعضا میشه!!

چرا وقتی اعضا یه مطلبی میزارن هزار جور عیب و ایراد روش میزارید؟ اما مطلبهایی که بعضی از مدیران میزارن به آسونی آب خوردن تایید میشه!! تایید که میشه هیچ تازه میزارنش جلو تر از همه؟!  نمونشو اگه یه نگاهی به صفحه ی اصلی بندازین حتما متوجه خواهید شد!!! البته اگر بعد از دیدن این مطلب نرید اصلاحش کنید!!!

 

یکی دیگه اینکه چرا مدیران سایت بدون نظر سنجی از اعضا انتخاب میشه؟ مگه نه اینکه این مدیران باید مورد تایید کاربران باشند؟!    و این عمل نوعی توهین به شعور کاربر محسوب میشه!!!

 

بعدی اینکه بارها مشاهده شده که مطلب یه بخش خیلی سریع تایید یا رد میشه اما مطلب یه بخش دیگه با گذشت چند روز همینجوری میمونه؟! و این هم باعث به وجود اومدن تبعیض میشه چرا که کاربر نمیتونه مطلب جدیدی بزاره!!!

 

و دیگه اینکه وقتی ما یه مطلب میزاریم شما میگید مربوط به این بخش نیست اما یه مطلب هایی رو تایید میکنید که حتی یک1 درصد هم مربوط به اون بخش نیست. جالب اینکه اکثرا مال مدیران تایید میشه!!!

 

به تازگی هم اعلام کردین که از بین کاربران برای مدیریت بخش ها داوطلب میخواهید که من از همینجا اعلام میکنم که امکان نداره که شما یه نفر از این داوطلب هارو برای مدیریت انتخاب کنید چونکه این مدیران از قبل انتخاب شده هستند و این مطلب نیز نوعی توهین به شخصیت کاربر محسوب میشه؟!

 

و در آخر اعلام میکنم که شاید این مطلب من باعث رنجش خیلی ها بشه بخصوص مدیران عزیز . و با اینکه میدونم امکان نداره این مطلب تایید بشه اما باز هم بزارید من خراب بشم ولی به این افتخار میکنم که حداقل تونستم حرف خودم و حرف دل خیلی از کاربرهارو زده باشم!!!

=========================================

مختاری : پاسخ های کوتاه برای بعضی سوالها :


در مورد کم کاری :

تائید نشدن مطلبتان را به حساب کم کاری نگذارید. در هر بخش مطالب درزمان مشخصی تائید  می شود و به تعداد مشخص تا فرصت نمایش مطالب همه وجود داشته باشد. مثلا به صفحه آقای قربانی نگاهی بیاندازید ببینید شرایط قسمت شان چطور هست. اگر 30 مطلب همزمان تائید شود کدام در صفحه اصلی دیده خواهد شد؟


در مورد مطالب مدیران بخشها :

این فقط مطالب مدیران بخشها نیست که بدون عیب و ایراد ارسال می کنند و فوراً هم در صفحه اصلی استفاده می شود. نمی خواهم اسم ببرم از اعضایی که ارتباط زیادی با مدیران بخشها برقرار می کنند و حتی قبل از نوشتن مطلب شان شرایط اش را می پرسند تا ایرادی برای عدم تائید نداشته باشد. اعضایی هم هستند که چون روش نوشتن را بلدند طوری نمی نویسند که مطلبشان ایراد داشته باشد و تائید نشود. برای بخش مناسبش هم ارسال می کنند تا به امروز و فردا نیافتد.
 انتخاب شدن یک مطلب برای بخش برگزیده ها دست مدیران نیست بلکه این اعضا هستند که باید امتیاز بدهند. ببینید چند مورد از مطالب مدیران بخشها در قسمت برگزیده ها قرار می گیرد. من چندین بار به دوستان گفته ام که به مطالبی که در بخش میانه قرار می گیرد از جمله بعضی مطالب خودم، امتیاز ندهند. چون تعداد مطلب در این بخش کم هست و بیشتر از سایر بخشها مطالبش در صفحه اصلی دیده می شود و بجای آن امتیاز را بدهند برای مطالب بخشهای دیگر. اگر هم عضوی برای مطلبش امتیاز خواست می گویم برای مطلبی امتیاز می دهم که در این بخش نباشد.

نگاهی به اسامی زیر بیاندازید. اینها مطالب برگزیده امروز هستند. ببینید تنوع مطلب و ارسال کنندگان مطلب را :

بهزاد زالی : با من تورکی حرف نزن
 گولمه لی : یادداشتی در شرحی بر«نقدی
گون باتان : فضای غیر جدی سایت میانالی
اکبر پاشایی : شرحی بر«نقدی بر فیلمهای
 جلال علی اصغری : جو گیر شدن ایرانی ها
 محمد محمدی : من بوندان سونرا تورکی یازا
علی رضا مشایخی : چرا میانه ی ها؟
الهام راسخ : پیشنهاداتی ظریف، در باب
بابک ایدریم : درمورد 
مایکل اسکافیلد : یه خبر ورزشی و فرهنگی
پیام قرباني : برای دسترسی به صفحه مدیریتتو
مینا اریس : بااجازه ی مدیریت چندتا انتقاد دارم
محمود حسینی : نرم افزار گنجینه سخن میانالی
فرانک محمدی : چند پیشنهاد به جای انتقاد از
مایکل اسکافیلد : آپارتمان هایی که کنتور
شهرام مختاري : سلام ، عرض ادب ، معر
فرشید اسفندیاری : بازي شطرنج
هر از گاهی : نفس نفس زنان به کجا ؟
پیام قرباني : نحوه تنظیمات 


در مورد انتخابات مدیران:

قبلاً توضیح داده شده. وقتی فقط یک نفر داوطلب همکاری شده ، آن هم بعد از گذشت چند ماه از ندای من و مدیر سایت! دیگر چه نظر سنجی ای؟! دو نفر نبوده که، بپرسند کدام بهتر هست به نظر اعضا. کجا قرار گذاشتیم مدیران بخشها مورد تائید کاربران باشند؟ این تائیدیه را چطور کسب کنند؟ امکانش نیست. شما نمی توانید در مورد تک تک مدیران تحقیق و بررسی کنید و نیازی هم ندارید. مدیران به مدیر سایت تعهد می دهند که در محدوده قوانین و مقررات درست عمل کنند و این مدیر سایت هست که باید به آنها اعتماد کند و مورد تائیدش باشند.


مطلب یه بخش خیلی سریع تایید یا رد میشه اما مطلب یه بخش دیگه با گذشت چند روز همینجوری میمونه؟!  : 

در این مورد هر عضوی خودش پیگری می کند که چرا مطلب من تائید شده یا نشده به نتیجه می رسد ولی اگر ایراد مطلبتان گوشزد شد ولی توجه نکردید قرار هست چه اتفاقی بیافتد؟ زمانهایی را که سایت دچار اختلال بوده و در صفحه اول اطلاع داده شده را استثناء کنید. مدیر سایت هر روز ورود و خروج مدیران بخشها و فعالیتشان را کنترل می کند.

وقتی ما یه مطلب میزاریم شما میگید مربوط به این بخش نیست اما یه مطلب هایی رو تایید میکنید که حتی یک1 درصد هم مربوط به اون بخش نیست. جالب اینکه اکثرا مال مدیران تایید میشه!!!

اگر مدیران سایت هم ندانند چطور بنویسند که رد نشود دیگر چه مدیریتی؟ در ضمن بعضی از اعضا می دانند که وقتی مطلبی رد می شود خبر می دهیم که چه مواردی را باید رعایت کنند تا مطلب در فلان بخش قابل استفاده باشد.
 انتخاب مدیران مثل آگهی استخدام نیست که افرادی قبلا استخدام شده باشند و الکی آگهی بدهند. اگر فردی قبلاً انتخاب شده بود که این همه معطل نمی شدیم. نمی توانیم درخواست همکاری هر عضوی را بپذیریم. چون ممکن هست بجای آسان تر شدن کارها دردسر ها بیشتر شود. حضور در بین مدیران میانالی کاری پر زحمت و وقت گیر هست. حق هیچ نوع مرخصی را نخواهید داشت. نباید مریض شوید نباید کار ضروری برایتان پیش بیاید و انواع نباید های دیگر.
این طور نیست که هر وقت عشقتان کشید بیایید و هر وقت حوصله نداشتید تعطیل کنید. همیشه باید حوصله داشته باشید.
 من هنوز منتظرم ببینم کجای مخابرات آن پورسانت را می دهد بروم سهمم را بگیرم. مهندس عزیزی هم حتماً سهمش را به من می دهد.