- ارسال کننده: نازینیا تاریخ: ۹۰/۰۴/۲۸

بازديد معاون وزير علوم از دانشگاه واحد ميانه

بازدید معاون وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری از واحد میانه

فرهیختگان: دکتر محمد حسین سرورالدین، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری، رئیس سازمان سنجش کشور و رئیس منطقه 13، دکتر جمشید منظوری دبیر منطقه و هیأت همراه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه بازدید نمودند.

 دکتر سرورالدین در حین بازدید از دانشکده تازه تأسیس فنی و مهندسی و مجموعه فرهنگی ورزشی در سایت 30 هکتاری دانشگاه، پیشرفتهای آموزشی، پژوهشی و ورزشی واحد میانه را قابل توجه توصیف کرد و اذعان داشت: بسیار خوشحالم که دوباره به شهر علم و ادب و همت می آیم و نسبت به بازدیدهای قبلی که از این واحد دانشگاهی داشته ام، پیشرفتهای قابل توجه و چشمگیری از لحاظ آموزشی، پژوهشی وامکانات ورزشی داشته است. 

 معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، در بازدید از کلاسهای درسی، کارگاهها، امکانات آزمایشگاهی، فضاهای آموزشی و تجهیزات ورزشی این دانشکده و مجموعه ورزشی را در حد استانداردهای بین المللی دانست و افزود: با توجه به پیشرفتهای کیفی و بسیار مطلوب واحد میانه، طولی نخواهد کشید که این واحد دانشگاهی از امتیاز واحد بسیار بزرگ نوع الف به واحد جامع ارتقاء خواهد یافت و به عنوان یک قطب علمی بسیار قوی در منطقه خواهد بود.

گفتنی است رئیس منطقه 13 از دانشکده علوم انسانی، آپارتمان مسکونی تعاونی مسکن (برج دانش) در حال اتمام کارکنان واحد، مرکز آموزشی ترک، وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه نیز بازدید به عمل آورد.

http://www.m-iau.ac.ir

2237030

1
1