- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۵/۱۴

تشکر ویژه ی اهالی خیابان گلمحمّد، از آقای جلیل خرده فروش شهردار محترم و محبوب میانه

بالاخره تلسم آسفالت خیابان شهید حمید جعفری(خیابان 22 بهمن) که اکثر میانه ایها آن را با نام قدیمی خیابان گلمحمّد می شناسند، به دست پرتوان جناب آقای جلیل خرده فروش شهردار محترم و محبوب میانه شکسته شد.

این خیابان که سابقاً به خاطر یکسری مشکلات خاص از داشتن آسفالت مناسب محروم بود، بالاخره با وعده های اخیر جناب آقای شهردار محترم میانه به ثمر نشست و مردم این منطقه شاهد آسفالت این خیابان شدند.

خیابان گلمحمّد، مابین خیابان امام خمینی و خیابان شهیددکتر بهشتی واقع شده است، و یکی از محله های قدیمی این شهر می باشد که دارای چندین شهید نامدار و والامقام از جمله: شهیدان جعفر قدیمی،اجلّی، حمید جعفری، جلال قره داغی، و برادران محمدباقر و محمدصابر کلانتری  که هریک از آنان، افتخار این منطقه از شهر می باشد.

امیدوارم جناب آقای شهردار، به کوچه ها و پیاده روهای این خیابان که هریک دارای یک یا دوشهید به خون خفته ی جنگ تحمیلی می باشد، نظری داشته باشند تا با آسفالت کاری و موزائیک کاری این کوچه ها و پیاده روها، هم دل خانواده های محترم این منطقه را شاد کنند و هم بیش از پیش ارزش شهدای این منطقه را پاس دارند.

بنده امروز سری به محله ی پدری خودم زدم و از زحمات کارگران صدیق شهرداری میانه، چندتا عکس تهیه کردم که امیدوارم توانسته باشم زحمات آنها را در این چند قطعه تصویر، به نمایش بگذارم.

خیابان گلمحمّد

خیابان گلمحمد

خیابان گلمحمد

خیابان گلمحمد

خیابان گلمحمد

خیابان گلمحمد

خیابان گلمحمد

خیابان گلمحمد

خیابان گلمحمد

1
1