- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۰/۰۴/۱۶

خبری خواندنی از قافلان نیوز!

رمز گشایی عضو شورای شهر از گره کور مشکلات شهرداری :  میعاد عامل شکست همه شهرداران چند سال اخیر بوده است   -  دوشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۰

درجلسه دیروز شورای شهر حجم عظیمی از ناگفته های شهرداری از زبان 4 عضو شورای شهر بیان شد که بهت و حیرت شهروندان را در پی داشت.

بنابر آنچه از مجموع اظهارات مطرح شده در این جلسه برداشت شد، مجید میعاد شهردار میانه در طول سالها مسئولیت خود در حراست شهرداری با ایجاد حلقه ی قدرت در شهرداری از بیش از یک دهه پیش تاکنون تمامی امورات این نهاد مردمی را در قبضه تسلط خود داشته است.

صادق واعظی عضو شورای اسلامی شهر میانه با بیان این اظهارات تاکید کرد، آقای میعاد در طول سالیان گذشته با استفاده ازنفوذ عوامل خود در شهرداری، مشکلات عدیده ای را برای شهرداران گذشته ایجاد کرده است تا با به شکست کشاندن عملکرد آنان راه را برای رسیدن خود به قدرت برتر هموار سازد.

 وی گفت: شهردار با استفاده از همراهی دو تن از مدیران ارشد شهرداری، مثلث سلطه خود را بر این سازمان تشکیل داده است.

بنابر مصوبه 2 هفته قبل شورای شهر، قرار بود این جلسه، جلسه ی دفاع شهردار از عملکرد خود در مقابل شورای منتخب مردم و افکار عمومی باشد. ولی با عدم حضور 3 عضو موافق شهردار (آریامنش، شیویاری و خانم امیدی) این جلسه به صحنه دهن کجی به مردم و افکار عمومی تبدیل شد به طوری که در یک اقدام بی سابقه درب ساختمان شورای شهر به روی اعضای آن و جمعیت حاضر در محل بسته و از ورود آنان به محل شورا جلوگیری شد و جالب تر این که به اصرار اعضای حاضر شورا، قفل های ساختمان شکسته شد تا حاضرین به داخل ساختمان شورا راه یابند.

توجیه رئیس شورا برای لغو جلسه استیضاح، نامعلوم بودن تکلیف مهندس آریامنش به خاطر استعفایش عنوان شده است. ظاهراً مهندس آریامنش برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی از عضویت در شورای شهر استعفا داده ولی اعضای این شورا به خاطر حساسیت وضعیت شهرداری و همزمانی آن با استیضاح شهردار، موافقت خود را منوط به ختم قضیه ی استیضاح شهردار کرده اند.

اضافه می شود با وجود این که 3 عضو شورا در جلسه حضور نداشتند ولی جلسه با صحبت های ابوالقاسم زاده به صورت غیر رسمی شروع شد و با انتقادات تند اعضای حاضر از رئیس شورا و نایب رئیس و دیگر عضو غایب جلسه ادامه یافت و مقرر شد در جلسه عمومی شنبه درباره ادامه روند طرح استیضاح میعاد شهردار میانه بحث و تصمیم گیری شود.

منبع :


http://gaflannews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=164:1390-04-13-19-53-32&catid=8

---------------------------------------------------------

 جنگال:
ضمن تشکر از برادر قادر حسن زاده ما هم يه تحليل و بررسي داشته باشيم البته به صورت طنز و اميدوارم کسي به دل نگيرد!

اختلاف ما بين 3تن با 4 تن بر سر چيست؟

الف) بر سر 1تن به نام ميعاد
ب)بر سر مو (3عضو مو دار در برابر 4 عضو ...و نيمه ...)
ج) بر سر تقسيم مربا
د) تمام موارد

2-چرا ساختمان شورا فقل شده بود؟

الف ) قرار بود درش را گل بگيرند
ب) احتمال حمله 4 عضو  دیگر وجود داشت
ج) جلسه استيضاح دوربين مخفي و سرکاري بود
د)نگويم بهتر هست

3-چرا بعد از چند سال افشاگري ها صورت گرفته؟

الف) سر سفره که نمي شد حرف زد
ب)بيت المال ته کشيده
ج)تقسيم غذا عادلانه نبوده!
ب)انتخابات بعدي عشق است!

4-چرا اين افراد را براي شوراي شهر انتخاب کردم؟

الف) غلط کردم
ب) بر خودم لعنت باد
ج) اشتباهي کردم ....
د) يه ...خوردم

5-هدف بعدي عضو استعفا دهنده کجاست؟

الف) آباد کردن کل ميانه!
ب) آباد کرده ميانه و شهر هاي همجوار!
ج) آباد کردن ايران!
د)آباد کردن بهارستان!

خلاصه اينکه من براي خودم و همشهريانم متاسفم که سرنوشت شهر در دستان اين {...}هاي بي مسوليت افتاده که فقط به فکر منافع خودشان هستند و نه از خدا مي ترسند ونه از بنده خدا! اين افراد کاري کردن که من وامثال حودم وتمامي مردم حق طلب هر روز لعن ونفرين براي اين انتخابات شوم بفرستيم که با دستان خودمان موجبات ويراني شهر را فراهم کرديم! من نمي دانم اين افراد مردم را چه چيزي فرض کرده اند که هر بار با يک نقشه جديد در صحنه حاضر مي شوند و خودشان را از خواص شهر مي دانند! انشالله مردم در انتخابات آتي يک تو دهني محکمي به کساني خواهند زد که جواب محبت مردم را با خيانت دادند.

 

1
2
1 2