- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۲/۰۵/۱۳

عرضه کتاب «مثلهای زیبای قرآن» در بازار نشر

شنبه 05 مرداد 1392 
عرضه کتاب «مثل‌های زیبای قرآن» در بازار نشرگروه خبرنگاران افتخاری / نظام مشرفی‌ نبی‌کندی: کتاب «مثل‌های زیبای قرآن» تألیف جعفر شیخ‌الاسلامی توسط انتشارات درسا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کتاب «مثل‌های زیبای قرآن» به بررسی مثال‌هایی قرآنی درباره موضوعات مختلف می‌پردازد.

مؤلف این کتاب در مقدمه می‌گوید «از آنجا که سرگرمی‌های دنیا و لذایذ مادی و مظاهر فریبنده آن غالباً انسان‌ها را از درک باطن آن ـ با اینکه چندان پوشیده نیست ـ غافل می‌کند برای هشدار به افراد غافل و بی‌خبر و حتی به ممنان آگاه مثل‌های مختلفی در قرآن مجید و روایات اسلامی بیان شده که هر یک از دیگری گویاتر و بیدارکننده‌تر است».

دنیا به آب بارانی تشبیه شده است که از آسمان نازل می‌شود، انبوه گیاهان را پرورش می‌دهد و آثار حیات در همه چیز ظاهر می‌شود؛ اما بعد از چند ماه فصل خزان فرا می‌رسد. گیاهان زرد و خشکیده، برگ‌های درختان پژمرده و همراه تندباد به هر سو پراکنده می‌شوند و آثار حیات برچیده می‌شود.

دنیا همچون سم کشنده است و افرادی که آن را نمی‌شناسند، می‌خورند و هلاک می‌شوند. دنیا دریای عمیقی است که گروه زیادی در آن غرق و هلاک می‌شوند.

یادآور می‌شود، کتاب «مثل‌های زیبای قرآن» در تیراژ هزار نسخه و با قیمت 15 هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

1
1