- ارسال کننده: برنامه ریزی شهری تاریخ: ۹۲/۰۵/۱۲

ارتقای فرمانداری مرند به فرمانداری ویژه افتتاح در هفته جاری(قابل توجه نمایندگان)

قابل توجه نمایندگان شهرستان میانه
ارتقای فرمانداری مرند به فرمانداری ویژه مصوب هیئت دولت/ افتتاح ‌در هفته جاری
درخواست اهالی ترکمانچای از نماینگان این است که در این 1یا2روز بتوانند مثل آقای حسن نژاد نماینه مرند وجلفا ابلاغیه را از وزارت کشور دریافت نمایند,من از نماینگان محترم سوال دارم که چه طور می شود هم آقای فتحی پور نماینه مردم هوراند و هم آقای حسن نژاد می توانند ابلاغیه مناطق خود را دریافت نمایند ولی ما با این همه دبدبه و کبکبه که دو نماینده داریم اما یکی از آنها نمی تواند ابلاغیه فرمانداری ترکمانچای را از وزارت کشور بگیرند
پس آن همه شعار تبلیغاتی نزدیک انتخابات کجاست؟

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس عنوان کرد
ارتقای فرمانداری مرند به فرمانداری ویژه مصوب هیئت دولت/ افتتاح ‌در هفته جاری

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: در آخرین جلسه هیئت دولت مصوبه ارتقا فرمانداری مرند به فرمانداری ویژه شهرستان مرند به تصویب رسیده است.

 

محمد حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ‌مرند اظهار کرد: در آخرین جلسه هیئت دولت مصوبه ارتقای فرمانداری ویژه شهرستان مرند تصویب و در دهم مرداد امسال برای ابلاغ و اجرایی شدن این اقدام مهم به وزارت کشور ابلاغ شد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس ضمن تبریک این رویداد مهم و بزرگ را به اهالی متدین شهرستان مرند، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، خانواده‌های معظم شهد اظهار امیدواری کرد، در آستانه عید سعید فطر این خبر خوش که یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان مرند بوده مورد تحقق قرار گیرد و این گامی به سوی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را در منطقه خواهد داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادمه افزود: این ابلاغ به زودی توسط وزارت کشور به استانداری آذربایجان‌شرقی ارسال ودر این هفته رسما مراسم افتتاح ارتقاء فرمانداری ویژه شهرستان مرند را با حضور مسئولان کشوری و استانی را شاهد خواهیم بود.

حسن‌نژاد ضمن تشکر از توجه خاص ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد و معاون اول رئیس جمهور و هیئت دولت در ارتقآی فرمانداری ویژه نهایت همکاری و عنایت خودشان را توجه مردم متدین شهرستان مرند کردند، خدا را شاکریم و امید آن است که برای خدمت به مردم همیشه موفق و سلامت باشند.

در طول یک سال تلاش‌های نماینده مردم مرند در تسریع مصوب فرمانداری ویژه تاثیرات مثبتی داشته بطوریکه در هفته گذشته در مراسم افتتاح بیمارستان جدید مرند معاون اول رئیس جمهور دکتر رحیمی از پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس حسن نژاد مثمر ثمر دانست و اعلام کرد من هم افتتاح بیمارستان و هم ارتقاء فرمانداری ویژه را به اهالی متدین شهرستان مرند تبریک عرض می‌کنم.

1
1