- ارسال کننده: علی میانجی تاریخ: ۹۰/۰۴/۱۴

توهین آشکار شیویاری رییس شورای شهر به شعور مردم

ریاست محترم شورای شهر با سلام واحترام

ولی نه از ته دل ، از روی اجبار  می دانید چرا ؟

چون شما به شعور مردمی که آمده بودند تا  به حرف ها وشاید دفاعیات شما و آقای شهردار گوش فرا دهند،توهین کردید ، شما را به 32 روز قبل می برم ودلیلی که این انتقاد را از شما خواهد شد کامنتی بود که در روزهای اول ریاست خود نوشته بودید:

(منبع: www.vom.ir/voiceofmiyana/492  )

 

 

فرهاد شیویاری  (f-sh )

1390/3/12- 19:18:33

با سلام حضور همشهریان عزیز  
طرح   استیضاح آقای میعاد شهردار میانه از طرف 3 نفر از اعضا شورای اسلامی شهر میانه مطرح   شده است که با طی مراحل قانونی اقدام خواهد شد.بسیاری از مطالب ذکر شده از طرف   اعضای 3 نفره همان مطالبی است که قبلا هم بوده است و بسیاری از مطالب کلی است و   بعضی از مسائل مطرح شده هم اکنون در دست اقدام بوده و مراحل قانونی را طی میکند   برای استیضاح و برکناری شهردار 5 رای از 7 رای می بایست وجود داشته باشد بعدا به   طور مفصل اقدامات انجام شده و دلایل بحث استیضاح به اطلاع همشهریان خواهد رسید. از   تمام عزیزانی که برای شهرشان دلشان می تپد متشکرم.نقد و انتقاد خیلی خوب است اما   برای ساختن و سازندگی نه برای براندازی  .
.................................

صدای میانه: از ریاست محترم شورای شهر جناب فرهاد شیویاری تشکر می کنیم بابت   توضیحات کاملشان  .

 

 

اما نمی دانستیم جواب دادن به انتقادات از سوی شما قفل کردن در ساختمان وسالن شورا خواهد بود ،.

بینندگان مطلب را در کم وکیف کار قرار می دهیم تا بفهمند چگونه مورد توهین قرار می گیرند ، من برای خودم متاسفم که به شما اعتماد کرده و رای دادم ، این کار بسیار زشتی که به دستور مستقیم شما انجام شد مطمئنا بر آرای یکی از نزدیکانتان تاثیر خواهد گذارد .

اصل ماجرا :

 ساعت 17 آقایان شیویاری رییس شورای شهر و مهدیخانی ،همسر خانم امیدی و مشاور ارشد ! آقای شهر دار به ساختمان  شورا آمده وتمام در ها قفل می کنند و به نگهبان دستور اکید می دهند که به هیچ عنوان به تلفن وصدای در توجهی نکنند.

آقای مهدیخانی به نگهبان بنری میدهند و می گویند که به در ساختمان بزنند که در ذیل آورده شده است ، آقای شیویاری کلیدها را با خود برداشته ومی برند .

تا اینکه دیگر اعضای موافق استیضاح سر می رسند وبعد از اینکه می بینند کسی از کارمندان در ساختمان پاسخگو نیست قفل درب ورودی را می شکنند وبعد از آگاهی از اصل ماجرا و تهدید نگهبان توسط رییس شورای و برای اینکه توهینی به مردم نشود قفل ودرب سالن اجلاس را نیز می شکنند تا شرمنده ی مردم نشوند .

حال آقای شیویاری این سوال مطرح می گردد که چرا به مردم می خواستید دروغ بگویید ؟

یعنی اینقدر پیش شما بی ارزش هستیم و ارزش ما فقط در پای صندوق های رای هست ؟

اقای شیویاری در جلسه ی روز 30 خرداد مگر حضورنداشتیم، مگر خود شما قول استیضاح یا استعفای شهر دار را در این تاریخ نداده بودید ؟

چندین و چندین سوال مطرح است ، شما می توانستید با حضورتان در این جلسه برای خود اعتباری کسب کنید نه اینکه آن را بر باد دهید !

دستمم یارای نوشتن ندارد به حدی شما پشت پا زدید به تما مردم ، خدا نکند مردم از کسی رویگردان شود که "آب رفته به جوی برنخواهد گشت "

 مردم به حدی عصبانی وناراحت شدند که در پایان طوماری امضا شد تا یکی به داد این شهر و مردمش برسد ، متاسفانه ما یکبار دیگر اشتباه کردیم که به شما اعتمادکردیم .

شما می دانستید  که طبق قانون اگر در جلسه حضور پیدا می کردید ، آن جلسه با 5 نفر رسمیت پیدا می کرد ولی منافع شخصی را در ماه های اول ریاستتان به منافع شهر ترجیح دادید .

 گزارش کامل از جلسه امروز را فردا به اطلاع عموم همشهریان خواهیم رساند ولی همین قدر کافی است گفته شود که رییس شورا باعث برهم زدن جلسه استیضاح شدند .

آقای شیویاری ،ریاست محترم شورا !اگر تصاویر زیر گواه اهانتتان وفریب مردم نیست پس چیست ؟ عکس ها را می گذارم قضاوت با خود مردم ولی ،بفرمایید تا ما هم قانع شویم مطمئن باشید این اسناد در ذهن مردم ثبت خواهد شد مردمی که به چه امیدهایی در صف رای قرار گرفته بودند :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1
1