- ارسال کننده: موبایل سلیمانی تاریخ: ۹۲/۰۵/۱۰

مهم: کشف شهر زیر زمینی در میانه

بسمه تعالی

سلام و درود

بخوانید لذت ببرید

شهر زیر زمینی دست کند کندوان میانه

گروه کوه نوردی و غار نوردی معراج کرج در بخش کندوان (شهر ترک)در اردیبهشت سال 89 طی سه هفته حفاری پی در پی به کشف بزرگی دست یافت وآن شهرزیرزمینی دست کندی بود که از همان سال بدلیل برخی مسائل مبهم دست نخورده ماند.

این شهر زیر زمینی می تواند با حفاری های علمی و دقیق تر به کشف های بزرگ دیگر ختم شود که مسیر تاریخی سیر زندگانی مردمان این منطقه را روشن کند.

به گفته ی حفاران این شهر زیر زمینی در نوع خود بی نظیر و شگفت آور است و در مقابل نوش آباد کاشان کشفی عظیم تر و قابل توجه تر است!!!سازه های شهر تداعی کننده ی حالت استراتژیک و نظامی منطقه بوده که از طریق تونل هایی کندوان و ترک را به هم متصل می کند!

آیا این احتمال وجود دارد که نام کندوان برگرفته از این شهر زیر زمینی باشد که از طریق تونل هایی به یکدیگر ربط دارند؟ویا این منطقه یک روستا با قدمت بالا بوده که در زمان های قدیم در اثر زلزله زیر آوار رفته است؟

آیا این کشف می تواند هم چون چتل هویوگ ترکیه یا میمند شهربابک صفحه های تاریخ تمدن منطقه ی خود را به روشنی ورق زند؟

چرا هیچ واکنشی نسبت به این آثار نشان نمی دهیم؟اگر کشور دیگری در خاک خود چنین کشفی را انجام داده بود گوش جهانیان را کر می کرد.طبق آخرین اطلاعات بدلیل هزینه های زیاد حفاری این شهر که دنیایی دیگر است دست نخورده مانده!

از همین امروز خود اقدام می کنیم

توضیحات دقیق تر از زبان حفاران در آدرس های زیر:(مدیران لطفا بخاطر لینک این مطلب را رد نکنید این لینک ها درباره ی این کشف بزرگ در میانه سخن گفته اندو بخاطر مفصل بودنشان در مطلب نگنجاندم)

http://www.irancaves.com/fa/cavedetail.aspx?ID=536  سایت غارهای ایران

http://hosseinboueini.blogfa.com/post-32.aspx  وبلاگ حسین بوئینی(یکی از حفاران)

1
2
3
1 2 3