- ارسال کننده: پیام قربانی تاریخ: ۹۰/۰۴/۱۴

استیضاح شهردار و چند خبر دیگر از ميانه

اينبار هم براي بار دوم جلسه استيضاح شهردار بي نتيجه ماند.

به اطلاع مراجعين محترم مي رساند

جلسه استيضاح به جهت عدم تعيين تكليف عضو هفتم شوراي اسلامي شهر ميانه لغو گرديد فلذا برگزاري جلسه مذكور در روزهاي اتي با اطلاع قبلي اقدام خواهيد گرديد.

روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ميانه

 

اما سوال اينجاست كه چرا فقط در ميانه اكثر امور شهري

اينچنين بي ارزش و بي رغبت انجام ميشود!!

اين كار در هيچ جاي دنيا شدني نبود چون حتما برخور قاطعي با اينكار ميشد.

بعد از يك ماه هنوز وضعيت شهر از لحاظ شهرداري مشخص نشده!!!

 


دیدار های مردمی فرماندار و گره گشایی از مشکلات مردم  

فرماندار شهرستان میانه این بار هم در هفته دوم تیر ماه پای صحبت مردم میانه نشست و مردم مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند .
در این دیدار تقی خلفاپور اکثر مطالبات مردم را بحق دانست و دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را صادر نمود.

گفتنی است عمده مسائل مطرح شده در این دیدارمردمی، مربوط به مسائل شهرداری اعم از ساماندهی بازار روز ، بافت فرسوده اطراف امامزاده اسماعیل (ع) ، اجرای کانیوو برخلاف نقشه بود که با حضور شهردار میانه و دیگر کارشناسان فرمانداری بررسی شد.
همچنین مشکلاتی از قبیل عدم اشتغال جوانان ، بیماری و هزینه درمان و جراحی و موضوع ترمینال که باعث از رونق افتادن برخی از کسبه و کارها گشته مطرح شد.
 مردم بعد از دیدار با فرماندارشهرستان ابراز رضایت کرده و خوشحال بودند که بعضی از مشکلات شان گره گشایی شده است.


بالاترین جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در سال گذشته

دکترعلیرضا حسین پورسنبلی از بالاترین جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در بین واحدهای منطقه 13 در سال گذشته بر طبق آمار منطقه خبر داد.

 

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 13گفت: با تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی رنسانس علمی در ایران اسلامی رقم زده شد که در این راستا مسئولین مربوطه خصوصا شوراهای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه نگهبانی از این امر مهم و خطیر را باید عهده دار بوده و در تبیین آن بکوشند.
وی در ادامه قدرت درک انگیزه را سبب پیدایش دانشگاههای آزاد اسلامی عنوان کرده و افزود: دانشگاه آزاد میانه واحدی است در حال توسعه و رو به رشد که از لحاظ سلامت و انضباط مالی و بودجه جزو تراز اولهای منطقه 13 می باشد.
 دکتر حسین پورسنبلی با بیان خدمت 13 ماهه خود بعنوان ریاست دانشگاه آزاد میانه افزود: در طی این مدت این واحد توانسته است بدون دریافت وام و تسهیلات از بانک و بدون هچ مشکل مالی در امر ساختمان سازی 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری کند .
وی بهره برداری از دانشکده فنی با 5000 متر مربع ، ساخت سالن ورزشی به نام مجتمع آموزش عالی که در سطح منطقه در نوع خود بزرگترین سالن ورزشی به شمار می رود و نیز نو کردن ناوگان دانشگاه آزاد میانه را از عملکردهای مالی واحد عنوان کرد.
رییس دانشگاه آزاد واحد میانه در پایان از آمادگی پذیرش 1500 دانشجو در سال جاری بدون هیچ مشکلی در برنامه ریزی خبر داده از مسئول روابط عمومی واحد در راستای ارتقاء جایگاه واحد در بین دانشگاههای منطقه 13 تقدیر نمود.



 

دکتر صمد طاهری مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان میانه را عهده دار شد.   

مراسم معارفه مدیر شبکه بهداشت ودرمان میانه با حضور خلفا پور فرماندار شهرستان میانه دکتر صادقپور قائم مقام ریاست دانشگاه ,دکتر اکبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ,روسای ادارات وسازمانهای شهرستان ، ومدیران واحدهای دانشگاه ومدیران وکارکنان شبکه بهداشت ودرمان میانه درسالن اجتماعات شبکه بهداشت ودرمان میانه برگزار گردید .
در این مراسم خلفاپور فرماندارشهرستان میانه ضمن تقدیر وتشکراز زحمات دکتریعقوب شیویاری درمدت 30 ماه مدیریت شبکه ، برای دکتر طاهری درسمت جدید مدیر شبکه بهداشت ودرمان میانه آرزوی موفقیت نموده ازایشان خواست تا اقداماتیکه درخصوص رفع کمبودهای حوزه بهداشت ودرمان ازسوی دکتر شیویاری شروع شده را پیگیری کنند.

 

 

منبع:

http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=928:1390-04-09-14-39-10

http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=935:1390-04-12-19-28-46

http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=932:1390-04-11-09-30-58

1
1