- ارسال کننده: برنامه ریزی شهری تاریخ: ۹۲/۰۵/۰۸

سید بهلول حسینی :شهرستان شدن ترکمنچای منافاتی با فرمانداری ویژه میانه ندارد

سید بهلول حسینی : مشکلی بر سر راه شهرستان شدن ترکمنچای وجود ندارد و پیگیر تصویب آن در دولت هستیم.

 

سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه در گفتگو با آناج گفت: مشکلی بر سر راه شهرستان شدن ترکمنچای وجود ندارد و پیگیر تصویب آن در دولت هستیم.
 
وی با اشاره به ابلاغ فرمانداری ویژه شهرستان میانه گفت: دولت بر اساس سابقه تاریخی و مشکلات این شهرستان ارتقای فرمانداری میانه به فرمانداری ویژه را تصویب کرده است.
 
حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار آناج در مورد جمعیت کمتر از 250 هزار نفری مورد نیاز برای شهرستان ویژه میانه در صورت تفکیک بخش ترکمنچای گفت: قبل از تفکیک ترکمنچای نیز جمعیت شهرستان میانه کمتر از 250 هزار نفر است و این نمی تواند مانع از ارتقای بخش ترکمنچای به شهرستان باشد.
 
این نماینده مجلس با اشاره به خدمت رسانی دولت به روستائیان از مهاجرت معکوس به روستاهای این شهرستان خبر داده و گفت: جمعیت شهرستان به سرعت در حال افزایش است.
 
وی با انتقاد از طرح موضوع حداقل جمعیت برای ارتقا وضعیت گفت: این موضوع مصوبه دولت است و دولت می تواند با توجه به شرایط هر منطقه تصمیمات و مصوبات لازم را اتخاذ کند.
 
 
نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با تصویب ارتقای بخش ترکمنچای به شهرستان، زمینه خدمت رسانی به مردم فراهم شده و مشکلات موجود مرتفع گردد.
 
 وی در انتها خاطر نشان کرد: معاون اول رئیس جمهور قول داده اند موضوع را در دولت طرح کنند . مسلما به عنوان نماینده مردم شهرستان پیگیر این مسئله بوده و خواهیم بود.

 

با تشکر از نماینده محبوب و زحمت کش شهرستان,مهندس حسینی که زحمات زیادی را در این راه کشیده اند.

1
1