- ارسال کننده: امین زالی تاریخ: ۹۲/۰۵/۰۴

پایان رقابتهای پینگ پنگ جام رمضان 92 میانه

 

بسمه تعالی

 

پس از سه روز رقابت سخت و فشرده، پرونده مسابقات پینگ پنگ جام رمضان، با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر این دوره از رقابتها بسته شد. در رقابتهای تیمی، تیم پیام نور متشکل از آقایان رحیم مخلصی، نادر موسوی، علی صبحی، هادی صبحی و امین زالی موفق شد قهرمانی این دوره از رقابتها را به خود اختصاص دهد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی مقام دوم را کسب کرد و تیم اداره کار همراه با تیم پیتزا تنوری سارای مشترکا سوم شدند. 

تیم پیام نور قهرمان رقابتهای پینگ پنگ جام رمضان 92 میانه

 (تیم پیام نور)

 

در رقابتهای دوبل (دو نفره) نیز تیم دو نفره علی و هادی صبحی مقام اول، تیم دو نفره هادی صالحی و امیر ضا یغموری دوم و تیم های دو نفره امین زالی و نادر موسوی و محمد رضا رحیم زاده و امیر حسین انگوتی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رقابتهای انفرادی آقای هادی صبحی ، دارنده چندین عنوان کشوری و بین المللی ، با غلبه بر تمامی رقبا قهرمان شد. آقای علی صبحی نایب قهرمان و آقایان هادی صالحی و محمد رضا رحیم زاده مشترکا بر سکوی سوم ایستادند. 

هادی صبحی  

(هادی صبحی) 

 

مسابقات تنیس روی میز "جام رمضان" میانه با حضور بیش از 40 بازیکن در قالب 10 تیم به سه صورت تیمی، دوبل و انفرادی از تاریخ 31 تیر لغایت 2 مرداد در سالن پینگ پنگ مجتمع ورزشی امام خمینی برگزار گردید.

در پایان، بنده به نوبه خود، خدمت تمامی ورزشکاران  شرکت کننده در این دوره از مسابقات و همچنین مسئولین برگزار کننده آن خسته نباشید عرض نموده و برای همه زحمتکشان عرصه ورزش آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

 

ارادتمند شما

                                                   امین زالی 

 

1
1