- ارسال کننده: علی حسینجانی تاریخ: ۹۲/۰۵/۰۲

درخواست از شهرداری و شورای شهر میانه

بنام خداوند عادل و عدالت دوست:

سلام علیکم :

 

با احترام. می خواهم در باره شهرک شهید مدنی بالای جاده ترانزیت مطالبی عرض کنم.

قدمت و طول عمر شهرک شهید مدنی بیش از 50 سال است؛ زمانی که شهرک شهید مدنی بود، در منطقه شهرک ولیعصر روستاییان اطراف گاو و گوسفند می چرانیدند و در شهرک اندیشه مسابقه سگ کشی می گرفتند. همین فرهنگیان پر بود از درخت سنجد و گندوم وجو می کاشتند.

وجدانا" قضاوت کنید آن شهرکهای تازه به دوران رسیده چقدر آباد شدند و شهرک مدنی چقدر عقب مانده.

مگر ما در این شهر شهروند درچه 1 و 2 و 3 داریم؟

مگر ما چه گناهی و خطایی کردیم که با ما اینگونه رفتار می شود؟

ما تا کی باید در میان گل و لای و گرد خاک زندگی کنیم؟

آیا ما حق و حقوقی نداریم؟

پس این عدالتی که مسئولین در حرفهاشون و سخنانشون از آن دم می زنند کو؟

به اکثر کوچه های این شهرک پیکان مدل 48 آژانس ها وارد نمی شوند!

ما تا کی باید تحقیر بشویم و زندگی خفت باری داشته باشیم؟

ناسلامتی این مناطق (شهرک مدنی رجایی و شهرک شهید بهشتی ) بالا شهر میانه هستنند! در تمام شهرها آبادترین و زیباترین مناطق بالا شهرهاست ولی در میانه بر عکس همه شهرهاست.

دراین شهرک به این بزرگی یک متر جایی نیست که بچه ها بروند آنجا بازی کنند. دریغ از یک متر فضای سبز که خانواده ها بعد از کار و خستگی بروند آنجا استراحت کنند. مگر فرزندان ماچه گناهی کردنند که از حالا مورد بی مهری و بی عدالتی شما مسئولین قرار گرفتنند؟

با چشم خود دیدم مدیر مدرسه دانش آموزان را از حیاط مدرسه بیرون کرد گفت بروید کفشهایتان را بشورید بعد بیاید همه جا را گلی میکنید. مگر اینان چه گناهی کردنند اینگونه تحقیر می شوند؟

در شهر کمبود آب پیش میاد آب اینجا قطع میشه کمبود برق و گاز میاد برق و گاز اینجا را قطع میکنند. من نمیدانم در آخرت جواب این حق کشی را چگونه خواهند داد؟

در آخر بنده اصالتاً از طرف خود و نیابتاً از طرف مردم شریف و آبرومند و زحمت کش این شهرک خواهشمندم بنده نوازی فرمایید در هنگام تقسیم و هزینه کرد بودجه میانه سهمی هم برای این شهرکها در نظر بگیرید و هرسال 4 تا و یا 5 تا از کوچه های این شهرکها را آباد کنید تا به امید خدا ما هم بعد از 10 الی 12 سال شهرک آباد و زیبایی داشته باشیم، تا فرزندان ما هم دست از سر ما بردارند و هی نگویند اینجا بفروش برویم شهر.

فکر نمی کنم کار زیاد سختی باشد. ما مردمان زحمت کش و آبرومند و کم توقعی هستیم.

بالاترین و والاترین عبادت خدمت به مردم است؛ خداوند کسانی را که به مردم خدمت می کنند را حفظ و سلامت کند.

1
1