- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۰۵/۰۱

موضع مهندس حسینی در خصوص عزل و نصب مسئولان

بسمه تعالی

همچنانکه قبلا نیز بارها و در مناسبتها و جلسات مختلف تاکید گردیده ،موضع مهندس حسینی در خصوص عزل و نصب مسئولان بشرح ذیل است:

1- طبق قانون و اصل تفکیک قوا ،نماینده نباید درنصب مسئولان شهرستان واستان دخالت نماید،الّا درحد راهنمایی،مشورت و پیشنهاد.

2- البته مسئولان استان باید حداکثرسعیشان براین باشدکه از افرادبومی برای مسئولیتها استفاده نمایند.

3- فقط در صورت تخطّی و تخلّف از قانون و یا ناکارآمدی روسا و مسئولان،نماینده میتواند و باید خواستارعزل فرد مورد نظر گردد.

4-نکته مهم اینکه نماینده نباید مانند آنچه که متاسفانه در گذشته مرسوم بوده بدنبال این باشد که هرمسئولی اگردرخدمت اهداف تبلیغاتی او بود، وی را ابقا و حفظ نماید (ولو او فردی ناکارآمد و فاقد معیارهای اخلاقی و خدمتگزاری باشد) و اگر در خدمت او نبود حذف نماید (ولو عنصرتوانمند و دلسوزی باشد) بلکه نماینده بایدسعی نماید مسئولان را به خدمت مردم و قانون در آورد نه چیز دیگر.

در همین راستا و در خصوص انتصاب رئیس دانشگاه آزادمیانه، پیشنهاد مهندس حسینی این است که؛ اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه آزاد،ازبین خود سه نفر را که حایز بیشترین رای باشد انتخاب و به نمایندگان معرفی نمایند تا نمایندگان ازمسئولان بالاتر بخواهند از بین این سه نفریکی را به سمت ریاست دانشگاه انتخاب نمایند.

1
1