- ارسال کننده: امید کوهی تاریخ: ۹۲/۰۴/۳۱

لزوم نظارت بر عملکرد پیمانکاران / بازدید شهرداراز پروژه جدول کشی و ساخت پیاده رو در سطح شهر میانه

لزوم نظارت بر عملکرد پیمانکاران / بازدید شهرداراز پروژه جدول کشی و ساخت پیاده رو در سطح شهر میانه

شهردار میانه جلیل خرده فروش ، بمنظور اطلاع از روند پیشرفت و اجرای طرح های جدول کشی و ساخت پیاده رو در خیابان سرچشمه شهر میانه بطور سرزده از  محل اجرای این طرح  بازدید کرد .

 روز یکشنبه 92/04/30 شهردار میانه از اجرای طرح های عمرانی شهرداری و پیشرفت آنها و همچنین بمنظور  رسیدگی به مشکلات ساکنین خیابان سرچشمه شهر میانه ، در بازدیدی  سر زده به این محل ، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده از سوی برخی از مغازه داران این خیابان که از نحوه اجرای پروژه ناراضی بودند ،  دستور عملیاتی شدن خواسته های اهالی بمنظور رفع موارد ذکر شده ازجمله بالا آمدن سطح پیاده رو ها و قرار گرفتن برخی مغازه ها ،پایین تر از  سطح پیاده رو . در همین راستا شهردار دستور داد تا به موارد انگشت شمار در طی این مسیر رسیدگی شود .

باتوجه به روند سریع اجرای پروژه ی شهرداری در طول این مسیر متاسفانه دقت نکردن پیمانکاران در برخی موارد باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده بود که با تذکر و دستور شهردار این موارد نیز حل گردید . اقدام شهرداری در خصوص رسیدگی به وضعیت پیاده رو های سطح شهر مطمعناً گامی مثبت در جهت ایمن سازی پیاده رو ها و ایجاد آسایش و رفاه برای شهروندان میانه ای میباشد که از سوی اهالی این منطقه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

 

 

 

عملکرد ضعیف پیمانکاران در جاگذاری جدولها 

 

 

 

 

کارگران زحمت کش در حال خدمت رسانی به همشهریان در مقابل گرمای شدید هوا

 

 

 

ایجاد مشکل پیاده رو ها برای برخی از مغازه داران

البته مشکل بوجود آمده و به اصطلاح قرار گرفتن مغازه ها پایین تر از پیاده رو ها معطوف به چندین مغازه در طول این مسیر می شد که علت هم به ساخت نامناسب و اجرای نامناسب کد ساختمان در زمان های گذشته بر میگشت ، که البته این موضوع هم توسط شهردار مرتفع گردید .

 

لزوم نظارت بر عملکرد پیمانکاران / بازدید شهرداراز پروژه جدول کشی و ساخت پیاده رو در سطح شهر میانه

 

 

1
2
1 2