- ارسال کننده: بیمه نوین (نمایندگی رفیعی) تاریخ: ۹۲/۰۴/۲۸

لزوم احداث پل روگذر در میدان دهقان فداکار

همانطور که همشهریان محترم نیز مستحضرند همه ساله شاهد وقوع حوادثی دلخراش در میدان دهقان فداکار واقع در بلوار زینبیه هستیم که گاهی اوقات این حوادث منجر به فوت شهروندان نیز شده است. از عوامل موثر بر این امر میتوان به نبود کمربندی، ظرفیت پایین جاده موجود، قرار گرفتن چند شهرک در قسمت شمالی شهر (که برخی از آنها فاقد مسیرهای دسترسی مناسب می باشند) و یا عدم استفاده عابرین محترم از پل عابر گذر موجود در میدان اشاره نمود.

با توجه به روند رو به رشد تعداد وسائل نقلیه وبه تبع آن افزایش حجم ترافیک در سطح شهرستان، به نظر میرسد حل اینگونه معضلات نیازمند توجه هرچه بیشتر متولیان امر میباشد.البته امید است با احداث کمربندی شمالی شهر، بخشی از مشکلات ترافیکی شهرستان حل شود که با وضع موجود احتمالا چند سالی برای این پروژه وقت لازم می باشد.

در این میان همانطور که اشاره شد احداث یک دستگاه پل روگذز در محل میدان دهقان فداکار که شاید یکی از پر ترددترین و حادثه خیزترین میادین شهر میباشد بسیار ضروری می نماید. البته سایر نقاط شهر نیز نیازمند توجه هرچه بیشتر مسئولین محترم میباشد که انتظار میرود همشهریان گرانقدر با معرفی این مناطق، گامی موثر در مسیر شناسایی نقاط ضعف شهرستان برداشته باشند.

گفتنی است با ارتقای رتبه فرمانداری میانه وافزایش اختیارات ارگان های ذیربط، انتظار شهروندان گرامی نیز برای حل هرچه سریعتر اینگونه معضلات کاملا بجا می باشد.

در پایان از تمامی مسئولان شهرستان به خاطر کلیه زحماتی که در جهت پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان متحمل شده اند سپاسگذاری خالصانه به عمل می آوریم.

1
1