- ارسال کننده: موبایل سلیمانی تاریخ: ۹۲/۰۴/۲۵

ضرورت حمایت از سرمایه گزاران حوزه ی گردشگری شهرستان میانه(آناباغی)

بسمه تعالی

سلام و درود

اشخاص حقیقی و حقوقی که در حوزه ی گردشگری سرمایه گزاری می نمایند درصد ریسک بالایی را در مناطقی چون شهرستان میانه متحمل می شوند.دلیل این امر آن است که حرکت شهرستان میانه و سوق آن برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری نوپا است و احتمال تاخیر در بازگشت هزینه ها و سوددهی ناچیز وجود دارد که خود باعث ورشکستگی این سرمایه گزاران در بلندمدت می شود.

سرمایه گزاران حوزه ی گردشگری اشخاص شجاع، کارآفرین، مدیر و روشنفکری هستند که شرایط را شناخته، قوت ها و ضعف های منطقه رامطالعه کرده و تزریق نقدینگی خود در این راستا را قبول کرده اند.

اخیرا شاهد گسترش مجتمع های تفریحی و گردشگری در حومه ی شهر هستیم.برای شهر این امتیاز بزرگی است و اهمیت  آن این است که این مراکز می توانند سکوی پرتاب جذب گردشگر برای میانه باشند.

از امکانات لازم برای اینکه یک مقصد بتواند پذیرای گردشگران باشد وجود مجتمع های گردشگری است.از جمله سرمایه گزارانی که به صورت خودجوش وبراساس علاقه به موطن خویش در این راستا قدم نهاده و سیماو تصویر شهر را در زمینه ی گردشگری دگرگون ساخته اند جناب آقای دکتر غفاری می باشد.

ایشان با تاسیس مجتمع تفریحی و گردشگری آنا باغی خدمتی بزرگ به جامعه ی میانه کرده اند و زمینه را برای توسعه ی گردشگری فراهم نموده اند.در چنین شرایطی سرمایه گزاری در شهرستان میانه ریسک بالایی داشت اما ایشان با همت والادست به اجرای این پروژه زدند و به عنوان کارآفرین در زمینه ی گردشگری به میانه خدمت کردند.

مردم و مسئولین،ما و شما همگی موظفیم اینک از ایشان حمایت کنیم.بر اساس نظریه ی  فرصت از دست رفته ایشان می توانستند سرمایه ی خود را در زمینه ای دیگر تزریق نماینداما ترجیح دادند در خدمت شهرشان باشند.

آن طورکه در جریان امر واقع شده ایم ساخت و تاسیس این مجتمع بدون پشتوانه واز منابع مالی شخصی جناب آقای دکتر غفاری تامین شده است.

از تمام مسئولین ومردم تقاضا دارم با استقبال خود از این مجتمع ارزشمند تفریحی و گردشگری روند توسعه ی آن را پربارتر نمایند و بنده به نوبه ی خود به پاس تقدیر از این حرکت توسعه ای در صنعت گردشگری میانه با طرح هایی نو برای گسترش کاربری و امکانات توریستی این مجتمع و سایر سرمایه گزاران آتی در زمینه ی گردشگری حمایت خواهم نمود.

با تشکر  سلیمانی

 

1
1