- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۴/۲۲

تصاویر گویا از تلاشهای شهردار و همکاران ایشان در یک روز تعطیل (جمعه سوم ماه مبارک رمضان)

لابد تصور می فرمائید که جمعه روز تعطیل و روز کسب انبساط خاطر و استراحت و یا برنامه ریزی برای سفر کوتاه مدت و همچنین رسیدن به خانواده و سایر مسائل فرهنگی و شخصی تعیین شده است که در طول هفته کاری شخصی نتوانسته به آن بپردازد و یا به عبارتی بهترین روز جبران است. ولی برای شهردار شهرمان در کنار مسئولین و پرسنل شهرداری یک روز کاری غنیمت و فشرده برای جبران کارهای عقب افتاده ای است که ایشان به خاطر مشغله و حضور در دفتر و پاسخگویی به مراجعین و شهروندان در طول هفته کاری میسر نیست و بهترین روزیست برای اجرای اهداف ایشان و سایر همکارانشان که مشتاق کار و خدمت جمعی هستند.

بهتر است با دیدن این تصاویر که مجموعه تلاش ایشان و سایر عوامل شهرداری را بیان می کند آن هم در یک روز جمعه با دمای بالای 30 درجه تابستان و با زبان روزه قضاوت را به شما عزیزان وا می گذاریم که واقعاً درک احساس مسئولیت و به دوش کشیدن مشکلات شهر و شهرداری چه حس و حالی را برای یک مدیر و کارکنان خدوم آن ایجاد می نماید که شاید و صد البته از عهده خیلی از شهروندان و مدعیان که از جنس کار و اجرا نباشند بسیار طاقت فرسا و دور از انتظار است.

 

                                                            ملاحظه بفرمائید:

 

جلسه کاری روز جمعه سوم ماه مبارک رمضان ساعت اولیه روز روی چمن های مجموعه پارک انقلاب با حضور شهردار ، معاونت ، مسئول عمران ، مسئول فضای سبز و سایر عزیزان:

 

جمعه

جمعه

 

 

سرکشی به خیابان شیخ الاسلامی که پروژه کف پوش و جدول گذاری در حال اجراست:

جمعه

 

 

سرکشی به پارک بانوان و صدور دستورات لازم برای بهتر شدن روند کاری

جمعه

 

 

حضور در عملیات زیر ساختی کوی پزشکی قانونی که لازمه ایجاد یک خیابان مستحکم و مقدمه آسفالت ریزی می باشد.

جمعه

جمعه

 

 

حضور در ابتدای خیابان شهید اکرمی که شهروندان خاطی متاسفانه بدون اخذ مجوز و پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز نموده بودند که علی رغم صدور اخطارهای لازم بصورت کتبی و شفاهی که به ایشان ابلاغ شده بود بی اعتنا بودند ، بعد از شناسایی ، تخریب آخرین راه چاره برای مبارزه و برخورد با اینگونه موارد می باشد.

لازم به یادآوریست که فقط در ابتدای خیابان شهید اکرمی سه مورد تخلفات ساختمانی وجود داشت که هر سه مورد تخریب گردیدند.

جمعه

جمعه

جمعه

جمعه

 

 

برخورد با شهروند مصالح فروش که مصالح خود را در پیاده رو و محل تردد شهروندان برای فروش قرار داده بود و اخطار جدی برای جمع آوری آن.

جمعه

جمعه

 

 

حضور شهردار در انتهای خیابان فنی و حرفه ای و تخریب دیوارکشی بدون مجوز که توسط عوامل واحد عمران اجرایی گردید.

جمعه

جمعه

1
2
1 2