- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۴/۲۲

بند 20 از ماده ی 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، توسط شورای دوره ی سوم در میانه انجام نشده، چرا؟!!!/ عکس

بند 20 از ماده ی 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، توسط شورای دوره ی سوم در میانه انجام نشده

بند 20 از ماده ی 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، توسط شورای دوره ی سوم در میانه انجام نشده است! چرا؟ ناسلامتی، اعضای شورای دوره ی سوم در میانه، به جای 4 سال، 6 سال تصدی این شورا را برعهده داشتند!!!

تصاویری که مشاهده می کنید، نمونه ای مکانهایی است که صاحبش معلوم نیست چه کسی است و حدود 7 سالی میشه همینطور رها شده و محلی شده برای ادرار و دفع مدفوع یه عده آدمی که به دنبال توالت می گردند و خیلی چیزها هم میشه توش پیدا کرد مثلا از مار گرفته تا عقرب و جانوران گزنده ی دیگه که خیلی از بچه ها هم ندانسته وارد چنین مکانهایی میشن که واقعا براشون خطر داره و از اینجا به خانواده های محترم هشدار میدم که مواظب دلبندان کوچک خود باشند تا وارد چنین مکانهایی نشن.

وقتی مردم میگن، شورای دوره ی سوم در میانه ضعیف عمل کرده، سخنی به گزاف نگفته اند...همه می خوان کارهاشون فقط توی دید همه عموم باشه ولی از فعالیتهایی که میشه در گوشه های شهر انجام داد، اجتناب می کنن...حالا بیاین بگین شهردار ضعیفه ولی به نظر من شورا ضعیف عمل کرده...اصلا اگر به قوانین موجود در آئین نامه های شوراهای کشور عمل بشه، باور کنید شهر آباد میشه.

این نمونه ای از مکانی است که هم ظاهر محل رو خراب کرده و هم بسیار بسیار غیربهداشتیه...خودتان قضاوت کنید! جاهایی شبیه به این مکان توی شهر و شهرکها خیلی خیلی زیاده و تازه شبها هم خیلی وحشتناک به نظر میرسن...یه زمانی چنین مکانهایی، محل اجتماع معتادین تزریقی بود که توشون هرچه دلتون بخواد سرنگهای خونی آلوده بسیار دیده می شد ولی الحمدولله از وقتی مرکز گذری کاهش آسیب که کارشون توزیع سرنگ به معتادین تزریقی است، در میانه و توسط سازمان بهزیستی تاسیس شده، در چنین مکانهایی در حال حاضر کمتر سرنگ به چشم می خوره ولی این دلیل نمیشه که این مکانها چنین بلاتکلیف رها بشن.

آقایان اعضای دوره سوم شورای شهر میانه، پاسخ بدین لطفا...البته میدونیم تبلیغاتتان توی این سایت و کارتان توی شورا دیگه تموم شد و توی دلتون میگین، به ماچه!!!

 

زمینهای حصار نشده

زمینهای حصار نشده

زمینهای حصار نشده

زمینهای حصار نشده

عکاس: علیرضا نصیرزاده، خبرنگار افتخاری هفته نامه قــافــلان میانه.

 

1
1