- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۴/۲۲

کارشناسان اداره ی راهنمایی و رانندگی میانه، بیشتر دقت کنند/ عکس

رانندگان محترم بیشتر مواظب رانندگی خود باشند، آسیب به خودرو ممکن است با یه صاف کاری و تعمیرات دیگر رفع گردد ولی آسیب به یه عابر پیاده ممکن است تبعات زیادی را هم برای شخص آسیب دیده و هم برای راننده خودرو به دنبال داشته باشد.

ولی آنچه بیشتر از همه به چشم می خورد این است که کارشناسان اداره ی راهنمایی و رانندگی میانه باید بیشتر در کار خودشان دقت عمل داشته باشند. تصادفی را که در تصاویر پایین مشاهده می کنید، مربوط به ساعت حدودا 13:30 روز پنجشنبه مورخه 92/04/20 در میانه حوالی خیابان شهید دکتر بهشتی، و ابتدای خیابان قدس می باشد که 3 خورو با هم تصادف کرده اند.

علت تصادف هم بر میگردد به نبود چراغ راهنما و سرعت گیر! و حتی خط کشی عابر پیاده هم وجود نداره! و تازه تابلوی عابر پیاده رو هم وسط چمن جدولهای وسط خیابان نصب کردند یعنی عابرین باید پرش کنند روی چمنها و بعد با یه پرش دیگه بپرن روی خیابان بعدی!!! درسته راننده خودروی اول مقصره(احتمالا) ولی بیشتر تقصیرها گردن اداره ی راهنمایی و رانندگی می باشد که باید پاسخگو باشند. الحمدو لله این تصادف، آسیب جانی نداشت. بیچاره خودروی وسطی.

تصادف

تصادف

برادران اداره ی راهنمایی و رانندگی، فقط به فکر جریمه و پر کردن برگه های جریمه خود نباشند بلکه بهتر است در کار خود، کارشناسان خوبی باشند.

به علت نبود خط کشی عابر پیاده، نبود چراغ راهنما، و همچنین نبود سرعت گیر، اداره ی راهنمایی و رانندگی مقصر است و باید خسارت این سه راننده خودرو را متقبل شود.

 

عکاس: علیرضا نصیرزاده، خبرنگار افتخاری هفته نامه ی قــافــلان میانه

1
1