- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۰/۰۳/۲۵

دستگیری اعضای گروه حفاران غیر مجاز در میانه

خبرگزاري فارس: فرمانده انتظامي شهرستان ميانه گفت: يگ گروه حفاري كه قصد حفاري غيرمجاز در يكي از تپه‌هاي باستاني شهرستان را داشتند دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس از ميانه، فريدون حيدري در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با مراجعه سه نفر با هويت‌هاي معلوم به يكي از پاسگاه‌هاي شهرستان و تقاضاي آنها در مورد همكاري عوامل يگان مذكور در خصوص حفاري در يكي از تپه‌هاي باستاني منطقه، عوامل پاسگاه به آنها مشكوك شده و مراتب را به ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان اطلاع دادند.
وي گفت: عوامل پاسگاه با راهنمايي و همكاري ماموران تخصصي اعزام شده، افراد مراجعه كننده را كه خودشان را در مقام‌هاي ارشد نظامي و دولتي جا زده بودند، دستگير كردند.
حيدري ادامه داد: با انجام تحقيقات بعدي و آگاهي از حضور اعضاء ديگر گروه در يكي از روستاهاي منطقه، از مراجع قضايي مجوز براي دستگيري ساير اعضاء مجوز تهيه شد.
وي افزود: پس از دستگيري شش نفر ديگر از اعضاي گروه، در باز رسي از خودروهاي افراد دستگير شده، يك قبضه سلاح كلت كمري، سك قبضه سلاح شكاري داراي مجوز به همراه چند بيسيم وچندين مورد تجهيزات حفاري و ساير اقلام مورد نياز كشف و ضبط شد.
 فرمانده نتظامي شهرستان ميانه اظهار كرد: 10 نفر متهم دستگير شده به همراه پرونده‌هاي متشكله به مقامات قضايي معرفي شدند.

1
1