- ارسال کننده: محمدبهجتی تاریخ: ۹۲/۰۴/۰۶

آقای شهردار دستتان درد نکند کوچه شهید اسدی نیاز به ترمیم آسفالت دارد

آقای شهردار .زحمتکشان معزز شهرداری

تمامی تلاشهای شبانه روزی شما عزیزان بدور از چشم مردم این دیار نیست  تلاشهایتان را ارج می نهیم وازصمیم قلب به شما خسته نباشید می گوئیم .لحظه به لحظه در پیچ خمهای کوچه ها  همپای شما عزیزان هستیم بخصوص با عزیزانی که نسبت به تعویض جدولهای فرسوده که بارسالیان درازی را یدک می کشند و همچنین با عزیزان اکیپ آسفالتکاری که گرمای هوای میانه را با گرمای آسفالت در هم         می آمیزند و نسبت به ترمیم چهره این شهر مردانه همت می گمارند دست تک تک تان درد نکند. با اینکه درد این شهربه این زودی ها درمان پذیر نبوده و نخواهد بود ولی بنده نیز برخود وظیفه میدانم که دردی از دردهای این شهر را گوشزد نمایم تامرهمی هم به دل پاره پاره این کوچه هدیه نمائید تا اندکی ازآلام این کوچه نیز به کوشش شما التیام یابد.

پائین تر از دانشکده علوم انسانی نرسیده به جایگاه سی ان جی درست پشت مدرسه که ساکنان این کوچه به آن کوچه شهید اسدی می گویند که عاری ازتابلوشناسائی نام کوچه  و پلاک سردرب منازل و کدپستی است.این کوچه با داشتن چاله های بسیار دل هر دردمندی را به درد می آورد.

مردم این کوچه خواستارند تا عنایتی مبذول گردد. ترمیم آسفالت این کوچه هم در برنامه کاری عزیزان اکیپ آسفالت قرارگیرد.بی صبرانه منتظریم تا گرمای آسفالتتان را در این کوچه با تمامی وجودمان حس نمائیم . به امید آن روز

 

1
1