- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۴/۰۲

اولین گردهمایی منتخبین جدید شورای اسلامی شهر با اعضای فعلی (سوم وچهارم )

بعد از خلق حماسه سیاسی و شرکت پر شور مردم حق شناس میانه در پای صندوقهای رای و انتخاب نمایندگان خود جهت حضور در شورای اسلامی شهر بعنوان مرجع تصمیمات اساسی شهر , اولین جلسه غیر رسمی مشترک مابین اعضای محترم فعلی با منتخبین دوره چهارم شورا به دعوت رسمی رییس شورا وبا موافقت سایر اعضا در مورخه 92/4/1عصر روز شنبه گرد هم آمدند تاهماهنگی بیشتر , برنامه ریزی مناسبتر , و تبادل افکار و ارائه تجربیات با یکدیگر تا اتمام مهلت قانونی دوره سوم انجام داده ونهایت بهره مندی از داشته های همدیگر در جهت بالا بردن سطح خدماتی به شهروندان را بکار ببندند.

در این محفل دو ساعته ضمن عرض تبریکات ویژه از سوی رییس و سایر اعضای فعلی به محضر منتخبین دور جدید آرزوی موفقیت پیش از پیش  در این وادی به عزیزان شورای جدید اسلامی عنوان نموده و قریب به اتفاق آماده گی خویش را برای همکاری و تبادل افکار و ارائه تجربیات خود را مطرح نمودند . در ادامه جمع حاضر از ارائه گزارش مختصر و مفید شهردار  که جز مدعووین بودند با خبر گشته و از آخرین اقدامات شهرداری میانه مطلع شدند . در ادامه تمامی منتخبین جدید شورای اسلامی شهر اهداف و برنامه و انتظارات خود را بیان داشته ونقطه نظرات خویش را مبنی بر ارائه کار و برنامه ریزی قوی و کارامد در جهت پیشبرد اهداف والایی تفکر جمعی و پرهیز از فرد گرایی و تک فکری در راستای تحقق ایه شریفه <وامرهم شورا بینهم ..>>به ترتیب بیان کردند و از کلیه مسئولین شهر انتظار همراهی در تصمیمات اساسی شهرمان را و ارزش گذاری به  تفکرات جمعی را خواستار شدند .

در آخر برنامه اعضای منتخبین مردم بزرگوار شهرمان دور سوم و چهارم در ضیافت شام که از سوی شورای اسلاهی شهر تدارک دیده شده بود شرکت نمودند

 

عکس

 

عکس

عکسعکس

1
1