- ارسال کننده: رامین مهاجری تاریخ: ۹۲/۰۴/۰۱

170 ساعت گذشت، اما شهرداری پای حرف خود نماند

پیرو درج مطلبی مبنی بر ایجاد سد معبر توسط ساختمان سازان بوسیله مصالح ساختمانی مورد استفاده آنها که  محل نگهداریشان پیاده رو های شهر می باشد ، روابط عمومی شهرداری مجبور به ارسال پاسخی شد که متن آن بدین شرح است:

روابط عمومی شهرداری میانه(miyanehir )
۹۲/۰۳/۲۲ - 13:28

احتراما ضمن تشکر از نقطه نظر شما معروض می دارد واحد خدمات شهری در این گونه موارد، وظایف ذاتی اداره خود (صدور اخطاریه های مهلت دار چند مرحله ای) را اجرا خواهد کرد، که در صورت بی اعتنایی مالک، خود رأسا به جمع آوری آن اقدام می کند. به گفته مسئول خدمات شهری، اخطاریه های مرحله اول به مالکان تصاویر مندرج در سایت صادر خواهد شد که به محض اتمام مهلت قانونی (72) ساعته، خدمات شهری خود راسا نسبت به جمع آوری موانع و مصالح ساختمانی اقدام خواهد کرد.

 

حال با گذشت 170 ساعت از این پاسخ تمامی موارد ذکر شده در تصاویر لینک زیرین بقوت خود باقی است.حال جای سوال این است که سازمان  و اداره ای با طرح مسئولیت خود و آگاهی از کم کاری موجود هنوز اقدامی در جهت رفع این سد معبر بعمل نیاورده است و در صورت سوال از طرف شهروندان با آوردن بهانه های عهد ناصری، سعی در شانه خالی کردن از وظایف بگفته ی خودشان ذاتی  بنماید!!!

تنها راهکار این است که  با طرح درخواستی از طرف کاربران سایبری از مسئولان قضایی و قانونی ذیربط  بجز شهردرای این معضل ریشه دار شهر را رفع نمائیم.

امید است همه عزیزان  جهت رفع این معضل، راهکارها و تلاشهای خود را بکار  گیرند.

http://www.miyanali.com/Ramin-Mohajeri/10

1
1