- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۰۳/۳۱

حجت الاسلام حامدی در خطبه های این هفته ی نماز جمعه : منتخبین شورای شهر وعده های خود را فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار ستاد نماز جمعه شهرستان میانه - حجت الاسلام حامدی امام جمعه ی شهرستان میانه درخطبه های این هفته ی نماز جمعه ی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از ملت بصیر و آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی که ندای رهبر معظم انقلاب را دردعوت به خلق حماسه ی سیاسی لبیک گفته و باحضور پرشکوه و باصلابت خود دشمنان ایران اسلامی را انگشت به دهان گذاشتند خاطر نشان کرد: انشاالله باحضور رییس جمهور منتخب درمسند ریاست جمهوری شاهد زمینه سازی برای خلق حماسه دوم یعنی حماسه اقتصادی باشیم.

درادامه ایشان خلق حماسه سیاسی را ابتدائا به محضر مقام معظم رهبری و ملت بصیر ایران اسلامی و رییس جمهور منتخب ملت تبریک گفت و افزود: انشااله که رییس جمهور منتخب توفیق یافته و به وعده های خود عمل نماید

خطیب جمعه ی شهرستان با اشاره به نامگذاری سال1392به سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری و تاکید این نکته که حماسه ی سیاسی مد نظر ایشان در این انتخابات شکل گرفت افزود : امیدواریم در زیر سایه ی رهبری های مقام عظمای ولایت و سعی و تلاش تمام مسئولین امر و حمایت و پشتیبانی های همه جانبه ی ملت بزرگوار ایران اسلامی شاهد خلق حماسه ی اقتصادی باشیم.

حامدی در ادامه افزود : این توانایی و پتانسیل در ملت ایران اسلامی وجود دارد که باغلبه بر مشکلات حماسه ی اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری را ایجاد کند.

حجت الاسلام حامدی بابیان این نکته که موانع و مشکلات خارجی فقط مسیر حرکت این مردم را کند میکند و هیچگاه باعث توقف نیست خاطر نشان کرد : 35 سال است که ثابت کرده ایم که درسایه ی ایستادگی و باپشتکار و از همه مهمتر وحدت میتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

خطیب جمعه ی شهرستان با تبریک به منتخبان شورای شهر میانه و تاکید بر این نکته که پس از تایید رسمی در فرصت مقرر حائز مسئولیت خواهند شد افزود: عزیزان منتخب شورای شهر وعده های خود رافراموش نکنند. مشکلاتی وجود دارد که انشااله با همت جمعی و کمک همدیگر مسایل حل خواهند شد.

1
2
3
1 2 3