- ارسال کننده: علی احمدپور ترکمانی تاریخ: ۹۲/۰۳/۳۰

نمایمدگان عزیز فرمانداری به کجا رسید ؟

با گذشت چندین ماه وروزها همچنان مردم ترکمانچای منتظر خبر تائید فرمانداری ؛ روز را به شب و شب را به روز میر سانند ولی دریغ از یک خبر خوش ایا این نمایندگان عزیز ما کی میخواهند یک خبر خوش را به مردم ترکمانچای بدهند .

ایا حرکتی از شما برگزیدگان مردم نخواهیم دید ..ایا این وعده همچنان ادامه خواهد یافت ؛هر موقع جویای کارهای  فرمانداری میشویم شما میگید که پیگیر هستیم ایا این پیگیری کی به ثمر خواهد رسید . ایا تا کیییییییییییی؟؟؟؟؟

......حرف رای گیری شد مردم ترکمانچای با شکوه تمام مثل گذشته نقش به سزای در منطقه داشته وهمچنان به قانون جمهوری اسلامی پایبند بوده و خواهانش بوده وهست ولی انتظار مردم از شما نمایندگان بیشتر از این هست تا ثمره این شور وشوق خبر خوش فرمانداری باشه .

 ایا شما کی میخواهید به پاس زحمات بی دریغ مردم ترکمانچای دید مثبت نگاه کرده و کاری را انجام دهید من نماینده خاصی را نام نمیبرم  از هر دو شما که برای ما قابل احترام وعزیز هستید عاجزانه تقاضا دارم تا پایان این دولت کاری را انجام دهید که مردم ترکمانچای برای یک بار هم که شده رنگ خوشبختی را در خود ببینند ؛ این را میدانیم که زحمات زیادی را کشیدید ولی با  تائید فرمانداری این زحمات را به پایان برسانید .

از دفتر نمایندگان آقای مهندس حسینی و آقای دکتر مددی  خواهشمندیم تا گزارشی را در این باره به مردم عزیز ترکمانچای بدهند تا مردم در روند کار قرار بگیرند با تشکر واحترام......

1
2
1 2