- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۰/۰۳/۱۹

چند خبر از سازمان حمل و نقل همگانی

کلاسهای آموزشی ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درونشهری به زودی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان از برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر دادند و افزودند: بمنظور افزایش آگاهی و نیز فرهنگ سازی بیشتر بین رانندگان محترم تاکسی و مینی بوس،  مقدمات و برنامه ریزیهای لازم جهت تشکیل کلاسهای آموزشی با عناوین قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، قوانین سازمان ، اخلاق اسلامی، مهمانداری، کمکهای اولیه و ورزش درمانی انجام شده و به زودی کلاسهای مذکور برگزار خواهد شد.

ایشان به تداوم آموزش رانندگان و نیز آموزش و فرهنگ سازی بین عموم شهروندان محترم تأکید کرده و از برنامه ریزی برای تحقق این امر خبر دادند.

 -----------------------------------------------------------------------------

تفریغبودجه سال 1389 سازمان توسط هیأت مدیره محترم تصویب گردید.

به گزارش مسئول امور مالی و اداری سازمان، تفریغ بودجه سال 1389 در جلسه مورخ 17/3/90 از حیث هزینه ها و درآمدها با سرجمع 5.127.812.530 ریال به تصویب هیأت مدیره محترم سازمان رسید و جهت تصویب نهایی به شورای محترم سازمان و شورای محترم اسلامی شهر میانه ارسال خواهد شد.

آقای صیامی با بیان این خبر افزودند بودجه مصوب سال 1389 مبلغ 2.590.000.000 ریال و متمم بودجه مصوب سال مذکور مبلغ 4.311.309.962 ریال بوده است.

-----------------------------------------------------------------------------

 انتخاب برنده جایگاه CNGشماره 1 در نوبت دوم مزایده مشخص خواهد شد.

 به استناد تصمیمکمیسیون عالی معاملات سازمان به دلیل ناقص بودن اسناد و مدارک متقاضیان بهره برداری از جایگاه CNGشماره 1 مقرر گردید بهره بردار جایگاه از طریق انتشار آگهی نوبت دوم که به زودی منتشر خواهد شد صورت پذیرد.

 -----------------------------------------------------------------------------

همشهریان عزیز می توانند جهت اطلاع از اخبار و عملکرد سازمان حمل و نقل همگانی و نیز سایر اخبار مرتبط با حمل و نقل عمومی، به وب سایت اختصاصی سازمان به آدرس www.miyanehtaxi.org مراجعه فرمایند. 

1
1