- ارسال کننده: مهدی حسنی* تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۸

آقای شهر دار کجایید؟

آقای شهر دار کجایید؟

سلام به همه دوستان 

راستشو بخوایین این مورد اونقدر اذیتم کرده که مجبور شدم این مطلب رو بنویسم.

راستشو بخوایین خونه ما تو خیابون کشاورزان هست. روبروی کوچه شهید پور عباس نبش آبراهه دو متری شهرداری. این محله ما یه رفتگر زرنگی داره که از زرنگی و زحمت کش بودنش نمیدونم با چه زبونی ازش توصیف کنم؟!

بله خدمتتون عارضم که این آقا همه آت آشغالهای جوی های اطراف رو هر شب جمع میکنه و میاره میرزه تو جوی بزرگ دم در ما. هرچی هم به این آقا خواهش و التماس که این کارو نکن آقا جون... ولی کو گوش شنوا؟

ماشاءالله این رفتگر شجاع تا جایی دل و جرأت داره که میگه:  (روم به دیوار ، همه ببخشند که این مطلب رو مینویسم) چطوره خودم رو بزنم به بووووووووق و نفهمی، شما ...

بله آقا ما یه بار شفاهاً خواستیم از مسئولان ذیربط که به موضوع رسیدگی کنند ولی خبری نشد. (تاریخ 92/3/18) بعدش کتبا نوشتیم و نامه رو به مسئول محترم خدمات دادیم البته خوشبختانه ایشان آنقدر مسئولیت پذیر و تلاشگر هستند که هیچوقت در اتاقشون نیستند و مدام به تمام شهر سرکشی می کنند! با ایشون تماس گرفتم و موضوع رو گفتم که ایشون گفتند شب ساعت 11 همزمان با حضور رفتگر در محله بنده هم به آنجا مراجعه و با شما تماس میگیرم(تاریخ 92/3/26) ولی متاسفانه ایشون تا این لحظه که این مطلب رو مینویسم با بنده تماس نگرفتند. اینجاست که باید از آقای شهردار بپرسیم : آقای شهردار کجایید که به داد همشهریان برسید که بوی تعفن بعضی از جوی ها در این هوای گرم حال و احوالمون رو بهم زده ؟

البته اگه لازم باشه عکس جوی رو با منطقه هم میذارم تا ببینید.

1
1