- ارسال کننده: مجید سلیمانی فرد تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۶

پیام تقدیر و تشکر مهندس مجید سلیمانی فرد و مهندس حامد یزدانی از مردم میانه

بسم الله الرحمن الرحیم

میزان رای ملت است (امام خمینی)

مردم شریف و قدر شناس میانه

سلام علیکم

اینک که با استعانت از الطاف بی کران حق باری تعالی و نیز با تکیه بر آگاهی و موقعیت شناسی مردم بصیر میانه از گذار انتخابات عبور کرده و با این حضور شکوهمند موجبات رویش و پویش نهال انقلاب اسلامی و شادی روح والا مقام شهدای گرانقدر و نیز یاس دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم مهیا گردید ، بر خود لازم می دانم از تمام بزرگوارانی که در خلق این حماسه ی بزرگ شرکت نموده و در به انجام رسیدن این مفخره ی ملی نقش داشته اند نهایت تقدیر و تشکر را داشته و دست یکان یکان هموطنان بزرگواری که چه مارا به عنوان خادم خود انتخاب کرده و چه این توانایی را در ما نیافتند را می بوسیم. بلاشک مادر این فرصت کوتاه و با این قلم نام مقدار نخواهد توانست حتی گوشه ای از آن غیرت ، شرف، حمیت و مردانگی تک تک شما بزرگواران را به تصویر کشد.

هموطن عزیز! پندارمان بر این است رقابت های انتخاباتی همچون راهی است که به هدف والای انسانی که همانا خدمت به خلق الله است،  منتهی می شود لذا در این رقابت ها هیچ کسی بازنده نیست و مستقل از رای آوردن ، فعل تلاش در این رقابت جهت نیل به هدف خدمت به خلق خود پیروزی بزرگ است.

خدمت تمام بزرگوارانی که توفیق خدمت به این مردم بزرگ را یافته اند تبریک عرض نموده امید است در این مجال خدمتی که برای بزرگوارن مهیا شده بتوانند با اتکا به توانایی ها و تجارب خود و مشورت کارشناسان و دلسوزان گره از کار خلق بگشایند.

والسلام علیکم و علی عباد الله الصاحین

خادمین مردم شریف میانه

مجید سلیمانی فرد- حامد یزدانی

1
2
1 2