- ارسال کننده: سرباز ولایت35 تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۵

انتخابات رنگی به دنبال خود ننگ دارد

انتخابات رنگی به دنبال خود ننگ دارد

 
امام جمعه میانه با بیان انکه مملکت ما مملکت رنگ نبوده و انتخابات ما بی رنگ است گفت : انتخابات رنگی به دنبال خود ننگ دارد .

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حامدی روز پنج شنبه در نشست موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به فرارسیدن روز  انتخابات گفت: همه شرایط وزمینه ها برای انجام تکلیف در خلق حماسه فردا آماده شد و نباید بگذاریم تا برخی حواشی آن را خدشه  دار کند که این امر نیاز به بصیرت و پیروی از خط ولایت دارد.

 وی باذکر روایتی از امام حسین (ع) که ای مردم در انجام  کارهای خوب و نیک از همدیگر سرعت بگیرید افزود: کار نیکی که با سرعت  انجام نشود جزو اعمال انسان به حساب نخواهد آمد . 
حامدی بر استفاده از فرصتهای مادی و معنوی که نعمتی است از سوی خدا تاکید کرده گفت: وجود نیازمندان و فقرا نشان از کوتاهی ما در اجرای دستورات دینی است . 
امام جمعه میانه افزود: در انجام اعمال خیر باید شخصیت  نیازمندان جامعه محفوظ باشد زیرا دین ما حرمت آن را از خون بالاتر عنوان کرده است .

 وی اظهار کرد: موسسات خیریه باعث شده تا حرمت نیازمندان حفظ شده، همچنین کمکهای مردمی هدفمند شود .

حامدی اشتغالزایی را مهمترین و بهترین کمک به نیازمندان خواند.

همچنین در این جلسه مدیر موسسه خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع)با اشاره به آغاز کار موسسه از سال 87 احیای سنتهای حسنه انفاق و احسان  را از مهمترین  اهداف موسسه  در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  عنوان کرد . 

 جمشید عبدالهی از پرداخت یک میلیارد و 620 میلیون ریال کمکهای مردمی بغیر از کمکهای غیر نقدی و معنوی به خانواده های نیازمند شهرستان توسط این موسسه در سال گذشته خبرداد.
1
1