- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۳

سخنی با اعضای شورای شهر آینده : از ضعفها درس عبرت بگیرید!

یک هفته تبلیغات پرشور انتخابات را در سطح شهر دیدیم ! ای کاش تمامی این یک هفته خواب بود و وقتی از خواب بیدار می شدیم شهرمان را بدون آثار تبلیغات می دیدیم! متاسفانه شهرداری کوتاهی کرد و عوارض این کوتاهی را  باید چندین سال تحمل کرد! آیا به نظر شما شهرداری توان از بین بردن این همه پوستر را دارد! صد البته خیر.

دوستان داشتن شهر زیبا برعهده شهروندان و مسئولین است. در وهله اول خود شهروندان است که باید در داشتن شهر زیبا سهیم باشند/. وقتی بنده می روم شهر دیگر می بینم شهر زیبا و پاکیزه است به خود اجازه نمی دهم زباله به خیابان بیندازم ولی در شهرمان چطور! خوب بدون تعارف شهرمان تمیز و پاکیزه نیست اما یک انتقاد نیز از خودمان بکنیم چرا :

پوسترهای تبلیغاتی را به جداولی چسباندیم که تازه رنگ آمیزی شده بود! به تیرچراغ برقی که تازه رنگ آمیزی شده بود با پوستر خود زیبایش را از بین بردیم ! ایستگاه تاکسی که برای استفاده من و شما نصب شده بود پوستر چسباندیم ! تابلوهای راهنما را با پوستر خود مزین کردیم و حتی به سطل زباله و جعبه برق و مخابرات نیز رحم نکردیم 

اعضای محترم شورای شهر ضعف مدیریتی باعث شد به نظر نمی رسد بتوانیم به این زودی آثار آنها را از بین ببریم! در شهر تبریز و یا زنجان موردی چسباندن پوستر به جداول و دیوارهای مردم دیده نمی شد! شهرداری آن شهر به خوبی مدیریت کرد امید می رود این نمونه ای از درس بزرگی برای شما باشد تا در انتخاب خود دقت کنید.

1
1