- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۲

دست در دست هم قانونمندی و آبادانی را به فرزندان آینده یاد دهیم

(( وامرهم شوری بینهم ))

(( اهمیت شورا ))

در امر شهرسازی و آبادانی و زیبایی شهر حرف و حدیث های بیشمار شنیده ایم و خواهیم شنید. در این نوشته قصد انتقاد نسبت به کسانی را داریم که ادعای شهرسازی دارند در حالی که نقش خود را در خرابکاری شهر به نحو احسن انجام می دهند.

آیا پیروزی در انتخابات نه چندان پر اهمیت شورای شهر به این می ارزد که در و دیوار و تیر برق و حتی سطل های زباله هم از تیر رس تبلیغات دور نماند؟!

آیا پیروزی در انتخابات شورا به این می ارزد که با تخریب شهر و چسباندن عکس در هر کوی و برزن خود را به مردم نشان دهیم؟!

شهر مال من و شماست. پس ابتدا باید هدفمند و قانونمند به اهدافمان فکر کنیم و خود را در نظر کسانی که می خواهیم به ما رای بدهند، مثبت جلوه بدهیم ، بعد انتظار مشارکت مردم را داشته باشیم.

نه قصد تخریب نامزدهای شورا را دارم نه قصد تشویش اذهان عمومی. این نوشته تیر خلاصی است بر آنهایی که با پاره کردن عکس دیگران و ریختن آنها بر زمین، عکس خود را چسبانده و شهر را به زباله دان عکس ها و کارت و تبلیغات تبدیل کرده اند.

قصد همه ما آبادانی شهر است ولی با چه قیمتی !!

بیائید دست در دست هم قانونمندی و آبادانی را به فرزندان آینده یاد دهیم. بیائید به کسانی رای دهیم که آبادانی شهر را فدای تبلیغات دروغین نکرده اند. بیائید به خودمان ثابت کنیم که پشت سر افرادی که قانونمند هستند و انتخابات را از راه درست و تنها به عنوان ابزار استفاده می کنند، ایستاده ایم.

بیائید با چشمان باز انتخاب کنیم .

چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید.

(منبع : نظرات یک همشهری در مورد انتخابات شورای شهر)

1
1