- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۲

میزان مشارکت ملت ایران در انتخابات در لغو تحریم ها تاثیر گذار است

 

 

سیدبهلول حسینی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با اشاره به اینکه دنیا در انتظار نتایج یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران است، افزود: مشارکت پرشور و گسترده ملت در انتخابات نشانگر همراهی مردم با نظام بوده و دشمنان را از تداوم تحریم ها که به منظور فاصله انداختن بین مردم و نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، ناامید خواهد کرد.
وی با بیان اینکه حتی یک رای هم مهم است، گفت: حداقل آثار مشارکت بالای مردم در انتخابات، وحدت ملی و عزت مندی ایران در جامعه جهانی است.
نماینده مردم میانه در خانه ملت با اشاره به حضور افرادی از سلیقه های مختلف سیاسی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، اظهارکرد: مردم در انتخاب خود آزاد هستند و خوب می دانند این مسوولیت مهم کشور را به چه کسی بسپارند.
وی بنیان برنامه های اقتصادی دولت احمدی نژاد از جمله هدفمندی یارانه ها و مسکن مهر را درست دانست و گفت: هر چند اشتباهات جزیی در نحوه اجرای این برنامه ها مشاهده می شود ولی از آنجا که در راستای عدالت محوری اجرا می شود، قابل تقدیر است.
حسینی با بیان اینکه رییس جمهوری آینده هم ادامه دهنده برنامه های دولت احمدی نژاد خواهد بود، افزود: به جای اضافه کردن یارانه نقدی با توجه بیشتر به بخش تولید، اقتصاد داخلی رونق یافته و تورم کاهش خواهد یافت و دیگر نیازی به توزیع یارانه نقدی نخواهد بود.

منبع خبر: سایت رسمی مهندس حسینی  :www.sbhosseini.com    

1
1