- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۲

گامهای سریع شهرداری برای تحقق برنامه های عمرانی

1-      آسفالت ریزی خیابان 20 متری لوله آب:

 با شروع جشنهای شعبانیه به یمن این ایام عملیات آسفالت ریزی خیابان 20 متری لوله آب به مرحله آسفالت ریزی رسید. تحقق وعده صادره از شهرداری را عموم شهروندان و ساکنان مسیر این خیابان مشاهده می نمایند. به لطف الهی مرحله به مرحله این عملیات تا آسفالت ریزی کلی بطول یک کیلومتر اقدام و تقدیم شهروندان عزیز خواهد شد.

 

آسفالت

آسفالت

آسفالت

 

 

2-     عملیات بهسازی و کفپوش سیمانی پیاده روهای ورودی های تبریز تا انتهای بلوار زینبیه

عملیات کف پوش بتنی پیاده روهای مسیر ورودی شهر از سمت تبریز از جلو مسجد از دو طرف لاین شمالی و جنوبی به مساحت  34000 متر مربع آغاز شد که بعد از زیرسازی و انجام بتن میگر، بتن سیمانی لایه روکش اصلی در برنامه کاری واحد عمران قرار گرفته در حال پیاده شدن می باشد که ان شاا.. در عرض 3 ماه پروژه به اتمام و مورد بهره برداری خواهد رسید و هزینه اختصاص این عملیات بالغ بر 6/000/000/000 ریال در نظر گرفته شده است که از جمله برنامه های اصلی شهرداری در سال 1392 می باشد که بعد از اتمام کار ، بر زیبایی ورودی های شهر برای شهروندان و علی الخصوص مسافرین عزیز نمایان خواهد شد.

 

کفپوش

کفپوش

کفپوش

 

 

3-      جدول گذاری و کف پوش خیابان ها

پروژه جدول گذاری و کف پوش خیابان دکتر بهشتی مسیر میدان نماز تا انتهای سرچشمه شمالی به سرعت در حال پیاده شدن است و تقریباً خیابان مذکور تبدیل به کارگاه ساخت و ساز و بهسازی این عملیات شده است که این عملیات شامل حفاری ، زیر سازی ، جدول گذاری و سپس کف پوش خواهد بود.

 

جدول گذاری

جدول گذاری

1
2
1 2