- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۱

شهرداری میانه ضعیف عمل کرد خلق حماسه توسط مردم میانه

زیباسازی هر شهر بر عهده شهرداری و مردم آن شهر است . همه باهم در زیباسازی شهر باید سهیم باشیم . اگر شهر تمیز باشد یک شهروند به خود اجازه نمی دهد که کاغذ پاره ای را به زمین بیندازد در غیراینصورت اگر شهر همچون شهر میانه باشد فرقی نمی کند.

وظیفه هر شهروند در زیباسازی شهرشان باید بقدری باشد که به عنوان عنصر اصلی شناخته شود. شهرداری نیز با مدیریت خوب و ارزنده می تواند با اجرای برنامه ها باعث پیشرفت زیباسازی شهر باشد. این روزها در زمان تبلیغات در سطح شهر به ضعف شهرداری می توان پی برد .

حال اصل سخن را طوری بیان می نمایم که کسی با خود نیندیشد که ...

اگر من شهردار بودم قبلا نیز گفته بودم که شهردار باید برای خود در هر زمینه ای مشاورانی داشته باشد . اشرافیت بر تمامی موضوعات شهری برای شخص شهردار غیرممکن است . به خاطر همین است که شهرمان پیشرفت نمی کند./

خیابان جدیدی احداث می کنند و می گویند در مرحله قیرپاشی است ولی مهندس خوب در شهرداری نداریم که بگوید این تیرچراغ در کنار خیابان چیکار می کند چرا قبل از زیرسازی تغییر مکان داده نشده است ؟ شاید زیرسازی اصولی صورت نگرفته است که فردا شاهد چاله و چوله باشیم. اگر بنده شهردار بودم حتما از وجود مشاور مهندس شهرسازی ( لایق و توانمند) استفاده می کردم و اگر شاهد چنین وضعیتی می شدم حتما این مهندس را توبیخ می کردم و برای وی هیچگونه پاداشی در نظر نمی گرفتم.

اما در مورد تبلیغات :

سال گذشته در سطح شهر سازه های تبیلغاتی در سر هر کوچه و خیابان نصب شد که شاید از داربست ها رهایی یابیم که چنین امری صورت نگرفت . اگر شهردار بودم حتما قبل از شروع تبیلغات کاندیدای شورای شهر در جلسه ای عنوان می کردم که بیایید حماسه جدید در میانه خلق کنیم و به فرمایش رهبر عزیزمان لبیک بگوییم و میدان را برای حضور بیشتر مردم مهیا کنیم .

به تمامی کاندیدا اعلام می کردم که از این سازه های تبلیغاتی استفاده کنند و در سطح شهر داربست های تبیلغاتی نصب کنند بدون هزینه ! اما در صورتی که کاندیدا پوستر تبلیغاتی خود را به جداول ، صندوق های دولتی و هر محل غیرمجاز نصب کنندعلاوه بر جریمه شدن کل هزینه بعد از انتخابات در لیست کاندیداهای که حقوق شهروندی را رعایت کردند گنجانده نمی شود. بیایید حقوق شهروندی را رعایت و به آن احترام بگذاریم . چرا جدولی که بعد از سالها رنگ آمیزی شده است با چسباندن پوستر تبلیغاتی از بین برود!

شهرداری می بایستی با زمینه سازی مناسب و بسترهای لازم شور تبیلغاتی را بالا برده و در خلق حماسه سهیم باشد.

مشاور فضای سبز:

اگر شهرداری میانه مهندس فعال در زمینه فضای سبز داشته باشد امروز شاهد کچلی فضای سبز نبودیم! اگر برای خود مشاور فضای سبز داشت همچون شهرهای دیگر فضای سبز مدرن و خوب داشته بودیم . در شهرهای دیگر چمن هایی بصورت مختلف کاشته شده است ولی متاسفانه در شهرمان چنین چیزی دیده نمی شود و آن هم برمی گردد به نبود سازمان فضای سبز در شهر!

خلاصه : کاندیداهای محترم آبادانی شهر در سایه تلاش شما است . شورای قوی شهردار قوی انتخاب می کند و باعث پیشرفت شهر می شود!

1
1