- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۲/۰۳/۲۱

حضور حداکثری مردم لبیکی دیگر به ولایت فقیه است

عبداللهیمعاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری میانه حضور حداکثری مردم در انتخابات را لبیکی دیگر به مقام ولایت فقیه عنوان کرد.
جمشید عبدالهی در جلسه آموزشی کاربران رایانه ، کار این اعضای انتخاباتی را کاری سخت دانست که نیاز به دقت ، توجه و سعه صدردارد.
وی از اعضای انتخاباتی خواست تا با برخورد مناسب همراه با شئونات اسلامی شکرگزار نعمت حضور مردم در صحنه انتخابات باشند تا رضایت خداوند متعال را که همانا رضایت مردم است  به دست آورند.
عبدالهی با تقدیر از مجریان انتخابات شهرستان برای حضور داوطلبانه آنها در جهت برگزاری انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: شما مجریان انتخاباتی نماد وزارت کشور هستید که با عملکرد مطلوب خود به شان نظام و کشور خواهید افزود.
وی با بیان اینکه امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب مزین شده افزود : مردم با تبعیت از مقام عظمای ولایت و لبیک به ایشان حماسه ساز شده و دشمنان نظام را که چشم امید به عدم حضور یا حضور حداقلی مردم در انتخابات را دارند مایوس خواهند کرد.
عبدالهی از فراهم بودن تمام وسایل ، ابزار ، نیروها و تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات خبرداده گفت به یاری خدا در اجرای انتخابات  مشکلی نخواهیم داشت.

1
1