- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۰۳/۱۷

حجت الاسلام حامدی در خطبه های این هفته ی نماز جمعه : کسانی که با تبلیغات خود زیبایی شهر را از بین می برند رای خود را باطل میکنند.

  به گزارش خبرنگار ستاد نماز جمعه ی شهرستان میانه_حجت الاسلام حامدی امام جمعه ی شهرستان میانه در خطبه های این هفته ی نماز جمعه بااشاره به 27 ماه رجب عید مبعث پیامبرگرامی اسلام و همچنین اعیادشعبانیه ، این عید را گرامی داشته و به امت اسلامی تبریک گفت.

همچنین خطیب جمعه ی شهرستان بااشاره به فرارسیدن 24 خرداد ماه روز خلق حماسه  سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری و اینکه مقدمات برگزاری هرچه باشکوه تر این حماسه ازماهها قبل فراهم شده ، تاکید کرد: ملت ایران اسلامی آماده ی خلق این حماسه ی عظیم و انتخاب سکاندار اصلح و شایسته و لایق برای ریاست قوه ی مجریه است.

حامدی خاطرنشان کرد:حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در مراسم باشکوه ارتحال حضرت امام(ره) و تجدید بیعت باآرمانهای آن بزرگوار این نوید را به ما می دهد که این ملت همچنان نسبت به نظام و سرنوشت مملکت بخصوص نسبت به اطاعت محض از ولی فقیه آماده اند.

امام جمعه ی شهرستان درادامه با یادآوری این نکته که ملاک ها و معیارهایی مکرراً از سوی مقام معظم رهبری برای ریاست جمهوری تعریف شده خاطرنشان کرد: عقل حکم می کند که باید کسی را انتخاب کرد که دارای بهترین و بیشترین ملاک هاست.

باید درانتخاب کاندیداها حجت شرعی دردست داشته باشیم.امروز شاهد هستیم برخی از کاندیداها بعضاً مطالبی را طرح می کنند که دوپهلو بوده و نیازمند بررسی هوشمندانه از سوی مردم است. همه ی کاندیداها خود را ولایی معرفی می کنند اما برای تصدی این مسئولیت ولایتمداری هارون مکّی لازم است.

حامدی درادامه بااشاره به عملکرد نامناسب برخی از کاندیداها واکنش نشان داده و خاطرنشان کرد:برخی از نامزدها چه درریاست جمهوری و چه در شورای شهر عملکردهایی از خود نشان می دهند که با مکتب و مذهب واعتقادات مذهبی سازگاری ندارد.

برخی از کاندیداها که باتبلیغات پرهزینه ی بی جا اقدام به تبلیغات می کنند مراقب باشند که مردم به دقت اقدامات آنها را بررسی می کنند.و برای مردم جای سئوال است که این همه هزینه از کجا آمده؟ودرقبال این هزینه ها بناست چه تعهدی بدهند؟بالاخره این پول باید جبران شود.اگر فی سبیل الله یا بیت المال است یااینکه درقبال این هزینه تعهدی داده شده که مردم باید بداننددرچه جهتی است؟

هزینه ها و ریخت و پاش های بیجای کاندیداها جای سئوال وشبهه دارد که چرا نامزدها در برابر بدست آوردن پست شورای شهر این قدربه آب و آتش میزنند؟

چه در ریاست جمهوری و چه در شورای شهر کسانی که خود را نامزد کرده اند و درابتدای کار شعار قانون مداری داده اند درصورتی که عملکرد خلاف قانون از برخی از آنها میبینیم چطور میتوانیم به آنها اعتماد کنیم؟؟

کاندیداهایی که الان چهره ی شهر راباتبلیغات خراب کرده اند نمیدانند که فردا اگر بعنوان شورای شهر انتخاب شوند یکی از وظایفشان حفظ زیبایی شهر است؟

کسانی که با تبلیغات خود زیبایی شهر را از بین می برند رای خود را باطل میکنند و کاملا معلوم است که نمیتوانند کار اجرایی شهر را انجام دهند چرا که نمی توانند بر اعضای ستاد خود تسلط داشته باشند.

درست است که مسئولین کوتاهی کرده اند و در وقت مناسب فضاجهت تبلیغات تهیه نکرده اند ولی اگر فضاهم نباشند کاندیداها باید در ودیوار مردم را خراب کرده و به زیبایی شهر صدمه وارد کنند؟

حامدی درانتهای خطبه ها نیز بااشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی براینکه حضور در انتخابات هم حق است و هم تکلیف افزود:اگر کسی بگوید که رای سفید خواهم داد به هیچ وجه حجت شرعی نیست وباید ازبین کاندیداها کسی انتخاب شود.کسی که رای سفید می دهد رای خود را باطل کرده است.

1
1