- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۳/۱۷

یکی از علتهای مهم از دست دادن لطافت پوست، ریزش موی سر جوانان و خرابی دندانهای جوانان و کودکان شهر میانه، آلوده بودن آب شرب این شهر می باشد. عکس + فیلم

یکی از علتهای مهم از دست دادن لطافت پوست، ریزش موی سر جوانان و خرابی دندانهای جوانان و کودکان شهر میانه، آلوده بودن آب شرب این شهر می باشد.

امروز صبح آزمایشی را در مورد آب شرب میانه انجام دادم که خیلی از شهروندان محترم میانه ای در جریان آن هستند ولی خواستم به صورت تصویری آن را در معرض نمایش قرار دهم شاید مسئولی دلسوز و متخصص روزی از راه برسد و بخواهد این مشکل ما را که پدر پوست و مو و دندانهای ما را درآورده، رفع نماید. دهان هرکسی را که می بینی، یا دندانهایش را کرم خورده و خراب است، یا در شرف خراب شدن است! پوستشان یا چروکیده است یا لطافت خاصی ندارد و مهمتر ازهمه موهای سرشان می باشد که یا رنگدانه خودشان را از دست داده اند و مثل آهک سفید شده است، و یا کچل می باشند!

من فکر می کنم تا این آب شرب سد گرمی چای میانه بخواهد به منازل ما برسد، موی تمام جوانان ما بریزد و خوشا به حال موسسات کاشت مو که شاید آرزو می کنند موی سر همه مردم بریزد و برای کاشت مو به آنان مراجعه کنند.

معطلتان نمی کنم لطفا به تصاویر و فیلمی که امروز صبح تصویربرداری کرده ام، نگاه کنید. آبی که در عرض دو روز، تبدیل به آهک شده است و این آب وقتی وارد بدن ما می شود، واقعا چه مشکلاتی می تواند به بار بیاورد؟!!!...دم مسئولین آب و فاضلاب گرم...برای سلامتی مسئولین آب و فاضلاب که سالانه تقدیرنامه هایی هم دریافت می کنند، صلوات

اول عکسها رو مشاهده کنید و بعد در آخر فیلم را مشاهده کنید

برای باز شدن تصاویر هم لطفا صبور باشید مخصوصا با این سرعتهای کم اینترنت

سماور منزل ما

تازه اولشه، این سماور شکل اولیه اش اینطوری نبوده

سماور منزل ما

وسط سماور که شبیه کلاه است، واسه سالها پیشه و عمرش رو داده به مسئولین آب و فاضلاب ولی دور و برش، واسه دو روز است که آزمایشم روی همین قسمته!

سماور منزل ما

نه عزیزم! این دمل چرکی نیست! اینها آهک آب میانه است!!!

سماور منزل ما

اینها هم سلولهای دوش حمام و یا سطح کره مریخ و ماه نیست، بلکه کف سماوره!

سماور منزل ما

این هم جزیره و کوه و برفهای دور و برش برای اسکی نیست بلکه ورودی لوله آب سماوره، تمیزش که کردم، بدبخت بیچاره یه نفسی کشید

به قول معروف، لولیی آچیلدی!

سماور منزل ما

اطرافش رو از آهک پاک کردم ولی متاسفانه وسطش رو نتونستم کاری بکنم چون آهک قدیمی بود و خیلی سفت شده بود. ترسیدم ضربه بزنم، خود سماور سوراخ یا به قولی سولاخ بشه!

سماور منزل ما

دوباره آب ریختم متاسفانه همان آب آلوده...کاریش نمیشه کرد

سماور منزل ما

آدم از جریان این مطلب خبر نداشته باشه و اولش به این تصویر نگاه کنه فکر میکنه یا برنج هستش یا کراک! ولی آهک داخل سماوره که ریختم روی اوپن

آهک سماور منزل ما

خوردنی نیست دوستان، بیخود معده تان تکون نخوره!!!

آهک سماور منزل ما

آهک سماور منزل ما

آهک سماور منزل ما

این هم گرمکن بیچاره است که داره پدرش درمیاد...بدبخت سه چهار سال نیست داره خدمات میده، چند بار سوراخ شده بدنش از بس آهک بهش اصابت کرده!!!

آبگرمکن منزلمان

آبگرمکن منزلمان

اینها هم سر شیرهای لوله آبه هستش، بیچاره ها جنسشون شیبه است ولی الان دیگه نمیشه بهشون گفت شیبه!!!

لوله های آب منزلمان

لوله های آب منزلمان

لوله های آب منزلمان

و اما فیلم امروز و داستان سماور منزلمان! حالا داستان دل و روده و معده و غیره مان بماند برای دیدار با دکترهای پزشک و بیمارستان!!!

امیدوارم صدای کاردک(دسته چنگال) گوشتون رو اذیت نکنه! به هر حال شرمنده

 

لطفا اگه بیشتر احساس مسئولیت کردین، لایک کنید تا دیگران هم در جریان قرار بگیرند

ممنون از لطفتون

1
2
1 2