- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۲/۰۳/۱۶

وقتی عدم رعایت حق الناس باعث رد صلاحیت نمی شود!

تبلیغات کاندیداهای شورای شهر یک هفته هست ولی دوام چسب و سریش هایی که بعضی عکسهایشان را با آنها به در و دیوار مردم می چسبانند چند ماه و سال! که از باد و باران نمی یابند گزند.

کاش فرمانداری محترم حق الناس را به کاندیداهای محترم شورای شهر و فعالان ستادهای تبلیغاتیشان گوشزد می کرد ، کاش عدم رعایت حق الناس هم از موارد رد صلاحیت ها بود، بعضی منت مغازه داران را کشیده و آگهی ها و عکسهایشان را بجای در و دیوار مردم و فحش شنیدن از صاحبانشان بر روی شیشه مغازه ها نصب کرده اند که بعد از اتمام انتخابات هم به راحتی برداشته می شود و شاید اصلاً خوششان آمد و قاب گرفتند گذاشتند گوشه ای از ویترینشان. وقتی نا آشنا با رسانه ها و بیگانه با ابزارهای جدید تبلیغات باشیم چاره ای جز آزار و اذیت مردم و زشت کردن چهره شهری که مدعی شورای شهرش برای آبادانی و زیباییش هستیم نخواهیم داشت.

از کاندیداهای محترم شورای شهر که رعایت حق شهر و مردم کرده و از آگهی و عکسهایی که ممکن هست سالها بر در و دیوار شهر باقی مانده و چهره زشتی ایجاد کند اجتناب کرده اند، ممنونیم. ان شاء الله مردم موقع رای دادن به این نکات که نشانه درک و شعور و فهم بالای این عزیزان هست توجه می نمایند.

شنیده شده بعضی از کاندیداها تصمیم به عدم توجه به مقررات تبلیغات دارند چون تا به حال دیده نشده با تخلفات در تبلیغات برخورد جدی صورت گیرد و در هر صورت نفعش بیش از ضررش هست. این نکته هم قابل توجه ناظرین و مجریان انتخابات که بدانند ارفاق بیش از حد چه می کند و ان شاء الله اگر قرار بر برخورد جدی با تخلفات باشد از دانه درشتها شروع کنند نه از ضعیف ضعفا و بی پناهان.

1
2
3
1 2 3