- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۲/۰۳/۱۵

چند خبر کوتاه از شهرتان ویژه میانه !

 

مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) :
حضور هزار نفری بسیجیان و شهروندان میانه ای در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
هزار نفر از بسیجیان و شهروندان ولایت مدار شهرستان میانه در مراسم سالگرد ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب حضور یافتند.

   با بدرقه مردم و مسئولین شهرستان میانه ، دیشب کاروان زیارتی حرم مقدس حضرت امام خمینی (ره) در قالب 22 اتوبوس از مقابل سپاه ناحیه میانه عازم تهران شد.  

   این کاروان که متشکل از خواهران و برادران اعم از پیر و جوان و اقشار مختلف بود با هدف تجدید میثاق با آرمانهای مقدس امام راحل (ره) و شهدا به نمایندگی از ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه انقلاب در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند تا با پیوستن به دریای بی کران عاشقان امام (ره) اقتدار، صلابت، قدرت و اتحاد ملت ایران را به رخ دشمنان انقلاب بکشند و با حضور حماسی خود در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) نشان دهند که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری حماسه ای شورآفرین در انتخابات 24 خردادماه ایجاد کرده و دشمن را در دستیابی به اهداف منافقانه و اسلام ستیزانه اش ناکام خواهند گذاشت.

 

***********************************************************************

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی"ره" و سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد:
 
به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و بیست وچهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی"ره" مراسم استثنایی و باشکوهی با حضور صدها نفر از اقشار مختلف مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان میانه و بسیجیان سلحشور در محل مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد .

در این مراسم ، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه میانه ضمن تشریح شخصیت والای حضرت امام خمینی ( ره ) و تسلیت بمناسبت شهادت هفتمین پیشوای شیعیان، حضرت امام موسی کاظم(ع) به اهمیت انتخابات و لزوم توجه مردم به انتخاب درست و حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی اشاره کرده و آگاهی و بصیرت مردم در مقابله با نقشه های دشمنان نظام را خواستار شدند.

    حجت الاسلام تقوی آزاد با اشاره به اهداف نهضت امام خمینی (ره) گفت: ایشان دو پرچم احیای اسلام، و عزت و اقتدار ملت ایران را در جهان برافراشت که همگان به آن اذعان دارند.

   وی تصریح کرد: تا زمان قبل از حضرت امام ، به جز روضه ، مساجد و نماز سایر جنبه های اسلام از جمله قدرت سیاسی اسلام مطرح نشده بود که امام (ره) آن را مطرح کردند تا عدم جدایی دین از سیاست به اثبات رسد.

    حجت الاسلام علی تقوی آزاد با بیان اینکه کلیه ساستمداران دنیا بر این باور بودند که با دست خالی نمی توان در مقابل ابرقدرتها ایستاد افزود: خلاف این امر با توکل ملت ایران بر خدا و رهبری توانمندانه امام (ره) ثابت شد.

   وی در ادامه با بیان اهمیت انتخابات، بر حفظ سربلندی ملت ایران تا کید کرده گفت: ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات و ایجاد حماسه ای دیگر بر سرافرازی و اقتدار خود و نظام خواهند افزود.و با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری و انتخابی هوشمندانه بیان کرد: مردم باید فردی لایق ، مدیر و مدبر ، آگاه ، شجاع و ولایت مدار را انتخاب کنند که ادامه دهنده حماسه سیاسی و اقتصادی بوده و درد نظام و جامعه را چاره ساز باشد.

   در ابتدای این مراسم برادران قره داغی، نجفی و خاتمی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شهرستان میانه به مداحی، شعرسرایی و روضه خوانی کردند.  

 

************************************************************************

برپایی ایستگاه صلواتی توسط بسیج دانشجویی در شهرستان میانه :
 
چندین ایستگاه صلواتی به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع) در جای جای شهرستان میانه برپاشد .

به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب، بسیج دانشجویی سپاه میانه با برپایی ایستگاه صلواتی در میدان معلم شهرستان میانه از مردم میانه پذیرایی کرد.

    طی برنامه مشابهی بسیجیان اصناف با استقرار در محل امام زاده اسماعیل (ع) از عزاداران سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با پخش شربت پذیرایی کردند.

    و در دیبگر نقاط شهرستان نیز به صورت خودجوش در تعدادی از معابر و میادین شهر، مردم با برپایی ایستگاه های صلواتی این روز را گرامی داشتند.

1
1