- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۰۳/۱۲

مهندس حسینی: وضعیت بخش دیالیز میانه قابل تحمل نیست!

یکشنبه دوازدهم خرداد ماه سال نود و دو مهندس حسینی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی (ره)میانه بازدید کردند .این بازدید به منظور رسیدگی به وضعیت نامناسب بخش دیالیز وهم چنین  پیگیری روند بازسازی بیمارستان صورت گرفت.

بازسازی بیمارستان امام خمینی میانه از مهم ترین مطالبات مردم شهرستان است که با استناد به گزارش مهندسین طرح ،کار بازسازی  تا پایان سال نود و دو خاتمه می یابد .

درادامه مهندس حسینی با حضور در بخش دیالیز بیمارستان و صحبت با بیماران از نزدیک در جریان مشکلات این بخش قرار گرفت.کمبود فضا و نبود دستگاه دیالیزبه تعداد مورد نیاز از اصلی ترین مشکلات این بخش محسوب میشود.

نکته قابل تامل، انتقال یکی از دستگاههای دیالیز با هدف صرفا تبلیغاتی! به شهر ترکمانچای هست .علیرغم نیاز مبرم به این دستگاه در بیمارستان میانه ،متاسفانه هیچ استفاده ای از این دستگاه دیالیزدر ترکمانچای نمیشود و کاملا راکد مانده و در خوابی عمیق فرو رفته است!

مهندس حسینی ،وضعیت بخش دیالیز میانه را غیرقابل تحمل عنوان کرد و افزود:با اتمام کار بازسازی بیمارستان باید فضای مناسبی برای این بخش در نظر گرفته شود.

در خاتمه بازدید، مهندس حسینی  در جمع مسئولین بیمارستان و مهندسین طرح بازسازی، ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی آنها روند کار را مثبت ارزیابی کرده و خاطر نشان کرد: برای تامین اعتبار از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و پیگیر مسائل مربوط هستم ،اما انتظار میرود کیفیت کار  مناسب باشد و انتظار مردم میانه را برآورده کند.

 

بازدید از انتقال خون میانه و اهدای خون ،از دیگر برنامه های مهندس حسینی  بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1
1