- ارسال کننده: Mehrina تاریخ: ۹۲/۰۳/۱۲

پاسخ به شهرداری - جهت اطلاع شهروندان

در پی درج مطلب (( شهردار هم بی خیال شد)) و ارسال جوابیه آن اداره بشرح ذیل، جوابیه ارسالی جهت اطلاع همشهریان و پیگیریهای مستمر  بحضورتان تقدیم میگردد:

روابط عمومی شهرداری میانه:
 در پی درج مطلب شهروند گرامی با اسم مهرنیا ضمن تشکر از توجه ایشان به رفاه و عمران شهری جوابیه روابط عمومی برای آگاهی این برادر عزیز و افکار عمومی شهروندان به شرح ذیل می باشد: برادر عزیز همانطور که مستحضرید شهرک اندیشه در مرحله اجرای طرح فاضلاب شهری می باشد و تا اتمام طرح مذکور و تحویل آن به شهرداری چنانچه هزینه ای در خصوص آسفالت معابر اصلی صورت پذیرد می بایستی مجددا حفاری گردد که در آنصورت منجر به حیف اموال عمومی گردیده و اقدام شهرداری بدون کارشناسی شده مورد مواخذه قرار می گیرد. لذا به منظور انجام هزینه صحیح و پیشگیری از حیف و میل اموال عمومی و جلوگیری از شائبه در نظر داریم به محض اتمام طرح فاضلاب و تحویل مناطق حفاری شده به شهرداری تدابیر لازم و تأمین اعتبار آسفالت خیابان 40متری اندیشه معمول نمائیم 2- در رابطه با آسفالت خیابان داگستری همانطوریکه که در منطقه مشهود است آسفالت خیابان مذکور مستلزم انجام عملیات پیش نیاز از قبیل-خاکبرداری-تسطیح-شن ریزی-غلطک زنی و جدول گذاری می باشد. لذا با توجه به اینکه خیابان مذکور راه دسترسی به مسکن مهر نیز می باشد، در مسیر خیابان مشکلاتی از قبیل برق 63 مگاواتی وجود داشته که با همکاری فرمانداری، اداره برق، راه و شهرسازی اقداماتی صورت گرفته و برای تأمین اعتبار موارد عمرانی مکاتباتی با استانداری برای تأمین اعتبار جاده دسترسی به محوطه 32 هکتاری مسکن مهر انجام گرفته و از سال قبل فرمانداری، راه و شهرسازی و شهرداری به صورت جدی پیگیر جذب اعتبار هستند. انشاالله به محض تأمین اعتبار و تخصیص ان، اقدامات لازم معمول فراهم شد. 3- در خصوص پارک اندیشه انشاالله به تناسب افزایش درآمدهای شهرداری ما نیز همگام با افکار شما شهروند محترم به فکر توزیع عادلانه درآمدها به منظور بهره برداری کلیه شهروندان از امکانات رفاهی متناسب می باشیم. 4- در رابطه با روکش آسفالت خیابان 22 بهمن (گل محمد)، در بودجه سال جاری تأمین اعتبار گردیده و در همین سال انشاالله شاهد اجرای روکش خیابان و به تناسب بریدگی اصلاح شده و بهره برداری شهروندان خواهیم بود. ضمنا در رابطه با آسفالت کوچه هایی که مبالغ مشارکت خودیاری آنها به حساب شهرداری میانه واریز گردیده معروض می دارد اخیرا پیمانکار آسفالت کوچه های سطح شهر از طریق مناقصه عمومی انتخاب گردیده و انشاالله حداکثر تا پایان ماه جاری شاهد آغاز عملیات اجرائی خواهیم شد. 5-در ارتباط با عدم اتمام فضای سبز مربوط به پیاده رو خیابان کاپیتان شهبازی به استحضار می رساند پروژه عابر پارک کاپیتان شهبازی چند مرحله ای بوده و صرفا از محل درآمدهای عمومی شهرداری احداث گردیده و و هیچگونه مساعدت مالی در رابطه با اجرای پروژه مذکور اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی اخذ نگردیده و برای ادامه پروژه در بودجه سال جاری، تأمین اعتبار عمرانی گردیده که شامل کف پوش-چمن کاری، مبلمان و ... می باشد که اخیرا پیمانکار مربوطه که از طریق مناقصه عمومی انتخاب شده بود کار به ایشان ابلاغ شده است و حداکثر تا پایان ماه جاری شاهد عملیات تکمیلی آن مرحله به مرحله خواهیم شد. 6-در رابطه با موضوع آسفالت مسیر گلزار مومنین به استحضار می رساند که این مسیر در تعهدات شهرسازی بوده و شهرداری میانه قبلا به تعهدات خود را در رابطه با پروژه مدکور عمل نموده است. 7-در خصوص بند 7 به صورت شفاف و واضح مطلب را ارائه تا پاسخ لازم جهت تنویر افکار عمومی داده شود. در پایان از سوالات مطروحه از سوی جنابعالی کمال تشکر را ابراز می داریم.
 
جوابیه ارسالی: 
 
ضمن تشکر از روابط عمومی شهرداری میانه توضیح چند نکته ضروری بنظر میرسد:

فعالیت مستمر جناب شهردار برای مردم شریف میانه پوشیده نیست لکن تاخیر در اجرای پروژه های مربوط به هر اداره موجب بروز چنین مشکلاتی می گردد حال با این اوصاف یک شهروند چگونه می تواند هماهنگ کننده مابین ادارات باشد ؟

- رسیدگی به چنین مشکلاتی از چه کانالی قابل پیگیری است؟

- شاید مشکل فاضلاب شهری با این روند 3 سال هم بطول بیانجامد گناه شهروندان چیست؟

-شاید راه و شهرسازی تا 10 سال نتواند مشکل مسیر گازار مومنین را حل نمایدچه کسی جوابگوی این همه تصادفات می باشد؟

-شاید اداره برق تا 5 سال نتواند مشکل برق 63 مگاواتی را حل کند تکلیف مردم چیست؟

-چرا تا زمان تهیه برق 63 مگا واتی کارهای پیش نیاز ازقبیل خاکبرداری - تسطیح-شن ریزی-غلطک زنی و جدول گذاری وساخت فلکه ورودی در این مدت 1 سال انجام نشده است؟

حال سئوال اینست کدام ارگان یا سازمان مجری و هماهنگ کننده و نیز هندل کننده سایر ادارات در بروز چنین مشکلاتی هست؟

علت عدم استفاده از پیشنهادهای شهروندان جهت آبادانی چیست؟

چرا پروژه ها با اولویت بندی اجرا نمی شوند؟


با تشکر 
1
2
3
4
1 2 3 4