- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۰۳/۱۱

کسانی که از محدوده اختیارات شورای شهر خبر ندارند چطور میتوانند عضو شورا باشند؟

به گزارش خبرنگار ستاد نماز جمعه شهرستان میانه_امام جمعه شهرستان میانه حجت الاسلام والمسلمین حامدی در خطبه های این هفته ی نماز جمعه از عزیزانی که درمراسم باشکوه اعتکاف متولی شدند تقدیر و تشکر کرد.

خطیب جمعه شهرستان بااشاره به 14خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)افزود: از جمله مسائلی که باید نسبت به آن شکر گذارباشیم، استقلال و آزادی انقلاب اسلامی است که در سایه انقلاب عظیم آن مرد بزرگوار بدست آمد.

حجت الاسلام حامدی درادامه خطبه ها بااشاره به تحلیل غلط دشمنان این انقلاب مبنی براینکه باارتحال علمدار انقلاب ، به تبع آن انقلاب نیز از بین خواهد رفت خاطرنشان کرد:برخلاف تصور دشمنان بارحلت امام بزرگوار مجلس خبرگان باتشکیل جلسه یک رهبر تمام عیار فرزانه ومدیر و مدبر راانتخاب کرد که دنیا بازانگشت به دهان ماند واین ملت همان ملت است که حول محور ولایت فقیه گوش به فرمان هستند.

امام جمعه شهرستان بایادآوری این نکته که برنامه های صداوسیما مورد قبول واستقبال ملت بزرگوار ایران اسلامی قرار گرفته خاطرنشان کرد:علاوه بر ملاک هایی که دربیانات مکرر مقام معظم رهبری به آن اشاره شده باید دید و موردتوجه قرار داد که در این ملاک ها این کاندیداها چقدر به ارزش ها و ملاک های دینی پایبند هستند.متاسفانه شاهد هستیم که برخی از کاندیداها به راحتی دست به تخریب دیگرکاندیداها و سیاه نمایی تمام کارهایی که انجام شده میزنند.

کسی که به ارزش های اسلامی و مسلمان بودن خویش پایبند نیست چطور میتواند سکاندار نظامی باشد که اسلامیت یکی از مهمترین ارکان آن است؟

خطیب جمعه  شهرستان باتوجه به نزدیک شدن زمان تبلیغات شورای شهرتوصیه هایی را مورد تاکید قرارداد و افزود: کاندیداها وظایف شوراها را مطالعه کرده و بعد صحبت کنند. مخاطبان کاندیداها افراد آگاهی هستند بخاطرهمین کاندیداها باید مواظب صحبت هایشان باشند.

کسانی که از محدوده ی اختیاراتشان خبر ندارند چطور میتوانند عضو شوراباشند؟

حجت الاسلام حامدی درپایان به استخدام استانداری اشاره کرد و افزود متقاضیان میتوانند جهت ثبت نام به سایت فرمانداری ویژه ی شهرستان مراجعه کنند/.

1
2
3
1 2 3